Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart ha dåp, hva skal vi ønske oss til gutten vår?

Alle spør????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i tillegg til smykker l.l ønsker vi oss de store hvite bøkene med sanger, eventyr etc. vet du hva jeg mener? synes det er kjekt å ha og en fin dåpsgave:-)

Skrevet

Sangbøker, eventyrbøker, gode gamle klassikere, barnecd, bokmerke i sølv(veldig koselig, kan han bruke resten av livet!), sparebørse, kopp og skål, barneskje/kniv/gaffel, smykke, sølvkopp, bergans tursekk...

Vi fikk dette, og synes lillegutt var heldig!!

Hver flinke og si forskjellige ønsker til forskjellige gjester - så slipper dere å få dobbelt opp:)

Lykke til!

Skrevet

åsså synes jeg at de "rørene" i tinn til å ha dåpsattesten i er kjempefine:-)

Skrevet

Sangbøker

Eventyrbøker

Smykke til å gravere i som han han bruke når han er voksen (min samboer fikk det og han bruker det hver dag)

Bilderamme i sølv feks

Vi ga vår gutt et slikt teppe www.my-babyplaid.com, det har de på babyshop også...

Skrevet

Barnebestikk i tinn/stål (kan gå i oppvaskmaskin - veldig praktisk..), babycall, album, bæremeis, lammeskinn/lammeskinnspose...

Skrevet

sølvbestill, kopp, skål asjett i porselen feks. kardemommeby.

barnebibel synes jeg personlig er ett must hvis når man velger å døpe barna sine.

Skrevet

-sett med kopp, skål, tallerken. Fine de med navn på..kan bestilles på nett. Blir brukt i mange år framover!

-sett med skjeer, gafler, kniver..blir også brukt mye.

-dåpsalbum med gravering av navn, dåpsdato på

-noe vi også fikk som jeg vet blir brukt myyye er ullgenser og ullbukse

-synes det er fint å få sølvramme med gravert inn navn, fødselsdato, dåpsdato, vekt og lengde ved fødsel, +fødselstidspunkt. Fikk det til min første, men ikke til min andre..litt synd!

- Syns også det er fint med andre sølvting. Vi fikk også en søt liten bamse som var tannbørstebeholder med timeglass på som det var gravert inn navn på. Blir nok mye brukt den:)

- ellers kan man jo ønske litt større ting, om det er besteforeldre f.eks som vil legge endel penger i gave da. Som tripp trapp stol, gåstol, lammeskinnspose/voksipose osv.

- samling med eventyrbøker, barnebibel el andre bøker

Skrevet

Bunadsmykker til voksenbunad dersom h*n skal ha det.

Skrevet

Lillemann fikk:

-"den store hvite..."- bøkene. Vi fikk alle 9- kjempeflotte!

- sølv barneskje og barnegaffel, inngravert.

- penger i fond.

- penger

- tripp-trapp- stol

- barneservise i porselen (grøtskål og kopp, kardemomme by)

Godt vi er forkjellige- jeg kan ikke fordra sånne inngraverte sølvrammer til å ha bilde i, eller andre sølvting som bare er til "pynt". Så vi var flinke til å ønske bestemte ting for lillemann, ellers er nok sånt veldig lett å kjøpe når man ikke helt vet hva man skal finne på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...