Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 I ettermiddag måtte jeg til lege, da jeg i tre dager har hatt så vondt i magen og i brystet. Har diagnosen Reflux (åpen lukkemuskel mellom magesekk og spiserør). Har såvidt fått i meg noe mat i disse dagene, stort sett bare drukket vann. Eier ikke matlyst, å så snart jeg spiser noe kommer smertene tilbake. Som en normal gravid kvinne bekymrer jeg meg veldig, å er redd dette kan være til skade for det lille i magen. Ut fra prøver viser det seg at jeg har en betennelse i kroppen, med usikker årsak..... Nå ser det ut til at jeg må på gastroskopi, huff jeg gruer meg. Og hvis ikkje Crp går ned, sa legen at jeg mest sannsynlig må på sykehuset..... Huff.... Er det andre som har/opplevd dette?
Leirha Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har slitt veldig mye med vondt i magen både før og under graviditeten. Legne finne ikke helt ut hva det skyldes, irritert tarm og problemer med lukkemuskelen, som gjør at jeg får vondt når jeg spiser og kaster opp. Dette resulterer i at jeg spsier lite, men får i meg mat, selvom det ikke er for mye. Har vært til gastroskopi, men det var før jeg ble gravid, to ganger til og med, og det er ingeting å grue seg til. Du skal jo jejnnom en fødsel ;P Du må ha masse lykke til, håper de finner utav det, så vondt å gå rundt å ha vondt å ikke få i seg mat..
Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Godt å høre at det er flere enn meg.... Jeg har vært på en gastroskopi, å jeg skal helt ærlig si at jeg trodde min siste time var kommet. Jeg brekker meg til og med når jeg pusser tennene. Ja jeg håper dette løser seg. Fødselen ja, den gruer jeg meg ikke til. Fikk ei lita jente, som kom litt før tiden. Vannet tok de kl 22 og kl 23.30 var hun kommet til verden. Hadde tre pressrier på 15 minutter. Så det gikk snart og greit. Håper denne fødselen går like greit. Når har du termin "lenesan gleder seg til baby"? signerer nå med navn:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå