Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 blir man ik som normal igjen etterpå da ? Blir man slapp der nede da ? (etter en god tid)
mai mammaen til to Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 jeg har blitt helt som vanlig og jeg har nesten ikke gjort knipe øvelser i det heletatt..men denne gangen skal jeg prøve å være flink sånn tilfelle om noe går verre denne gangen.. er ialelfall mye dårligere dette svangerskapet
Fabelaktiv Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 da kan det hende du ender opp med å være litt slapp ja. Kan også hende at du da får problemer med å holde deg når du må tisse etc - og sex'en blir vel også mindre god.. knip i vei du
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hehe, okey Best da ja !! Hehehe.....bare så lett å glemme det !! HI
beibiboom Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 fysioterapeuten på "knipen" på SuS sa at vi også burde gjøre det hvis vi ikke ville bli inkontinente som 40-åringer... kanskje lurt å skerpe seg ja;) jeg er aaaalt for dårlig!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 ja, det er ikke sikkert du merker noe av at du ikke kniper nå. Men har hørt flere i 40 årene som sier de angrer på at de ikke gjorde mer knipeøvelser da de var yngre.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 uff.. synes det er ubehagelig å knipe jeg! blir liksom litt kvalm.. hehe.. flere som her det sånn eller?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Yep, jeg skjønner hva du mener. I begynnelsen ble jeg helt dårlig av det.....vanskelig å beskrive, men kvalm er veldig nærliggende. Men har oppdaget at det er litt en vanesak!;-) Kniiiip!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå