Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 dager over tiden kom hun, snikende.... Tenk jeg kjente ingenting før hun plutselig var der. Jeg ble så glad. Jaja, endelig klar for en ny pp, tenk pp 29, det er lenge det.

Tusen takk kjære jenter for at dere har vært så snille med meg og "forsvart" meg da jeg ble "angrepet" av en anonym her inne for min lengsel etter å bli gravid. Jeg blir glad for å se at mine følelser og tanker omkring dette blir forstått og ikke latterliggjort.

Nå er det bare å handle inn el-tester og håpe på at jeg har hell med å få utslag på de. Jeg satser på en 28 dagers syklus denne pp....

Slapp av, ikke stress og tenk for mye så har jeg nok spiren fast snart....Litt av en oppskrift.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at den ønskede tanta endelig dukket opp. Løp og kjøp el-tester du. Jeg har skapet fullt og startet testingen imorgen.

Masse lykke til neste pp Agne. Klem fra

Skrevet

Lykke til Agne :o)

Jeg håper dette blir din måned !

Skrevet

Å så bra Agne!

Vet hvordan det er å ha en pp som går langt over tida, og hvilke bekymringer som følger da.

Vil bare si at du har all min støtte. Har nå lest gj tråen, og mener da at du ikke fortjente det.

Og det mener jeg selv om jeg er barnløs og 44.

Lykke til denne pp!

Skrevet

Så bra!

Kjøp el-tester og gjør deg klar for ny pp. Huff, 29 pp, det er lenge ja, jeg håper på full klaff for deg nå, så dette blir den siste!

Masse masse masse lykke til!!

klem klem

Skrevet

Lykke til Agne !!!!!!!!

Håper hun holder seg unna til neste jul og at dette blir en fruktbar mnd .for deg :-)

Stor klem XXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...