Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Samboeren min jobber til fem hver dag, og er i tillegg borte på øving (han spiller i band) ca tre kvelder i uka. Da drar han rett fra jobb til øving, dvs at han er borte fra morgen til 23-tiden på kvelden disse dagene.. Er jeg urimelig når jeg mener at han heller burde være hjemme og sammen med vår to mnd gamle datter og meg på kveldstid?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Min sambo trener ofte på vei hjem fra jobb, men er alltid hjemme etter kl. 18-19. Synes det er fint at han får trent....ellers hadde han nok blitt en rastløs sjel...hehe. Av og til kommer han rett fra jobb. Da tar han ofte en joggetur på kvelden. Greit det og. Er sammen resten av kveldene og alltid i helgene.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Mannen i huset her er borte 2 uker i slengen på kveldstid han:-( Han jobber borte og er da borte i 2 uker om gangen, men så er han hjemme i 3 uker da:-)
Learning to fly Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 sånn utenom jobb... gjennomsnitlig max en kveld i mnd. Men jobber en del overtid utover kveldene.
Mamman til Mina og Sara Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 sambo min er ofte avgårde med bensinbilen, hans store hobby, han spør nå alltid først og sier jeg at jeg gjerne ville hatt han hjemme så blir han hjemme. Hender da at jeg åsså får lyst på en lufte tur og da er det han som sitter hjemme med mini. det går opp i opp
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 samboer er borte hver kveld. jobber kun natt... litt kjedelig men
ifie Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Kjæresten min jobber til fire hver dag, og av og til et par-tre timer på kvelden (blir en del overtid framover nå). Han har øving to kvelder i uka (spiller også i band) og har reist bort og spilt konsert to av de siste tre helgene. Blir litt mye syns jeg, men han er veldig flink å bruke tiden sammen med gutten vår når han er hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå