tuppa prøvd lenge Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 på folat!:)hehe er vel ikke sikkert det er så mange som ser innlegget for det er jo litt dødt her men legger det ut for det:) gleder meg kjempe masse nå!
Junigull 08 + julispire Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 å! så hyggelig!! Lykke til med prøvingen!
Truseprinsesse Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 ganske tamt her ja. jeg gleder meg veldig til å starte med folat jeg også. det blir første januar.
AO3 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Oj, så spennende! Gleder meg masse til å kjøpe inn folat, jeg... Det er liksom den første konkrete tingen på veien til en liten baby. Begynner du tre mnd før planlagt prøvestart? Hører litt forskjellige tall, blir litt usikker.
Nummer tre <3 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 gleder meg til januar jeg, da skal jeg begynne! har kjøpt da, ligger i medisin-esken og venter på meg.. det er første steg på vegen! gravid neste! hihi
tuppa prøvd lenge Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2007 ja dette blir morro ja jenter !:)håper dere får begynt på folat før jeg:)hehe ja det er som dere skriver det er liksom et steg videre til baby og en forberedelse! og til hun som spurte over her om når jeg skal begynne med folat; jeg begynner prøvingen i desember eller januar og det blir vel 2 eller 3 måneder det:)er litt usikker på hva som er det "riktige" jeg også så jeg begynte nå for å være sikker.
Blåbærmuffins Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg startet for en mnd siden og vi startet prøvinga denne uka. Tror ikke man må ha gått på det i tre mnd før.. Sto på pakken at man burde starte når man starter prøvingen iallfall. Skjønner hva du mener hønemor 85, føltes som en skikkelig big deal å kjøpe inn den folaten :-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg også. Jeg har gått på det til og fra tidligere, men nå begynte jeg 1.oktober fordi jeg vil bli prøver rundt juletider. Den biologiske klokken tikker, men jeg må likevel gi meg selv disse par-tre mnd til å klargjøre en del ting før jeg blir gravid. Hvem vet, plutselig sitter spira på første forsøk. Sannsynligvis ikke, men det kan jo skje. Derfor skal jeg ned noen kg først og få orden på/svar på noe helsemessige greier. Spennende tider da, tenk om vi tulser rundt i mammakjoler neste sommer.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 tusler...ikke tulser Lykke til jenter!
tuppa prøvd lenge Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2007 ja det er en kjempe big deal for meg å begynne på den folaten:) ønsker dere kjempe lykke til jenter og håper jeg møter iallefall noen av dere inne på 1 tri når den tid kommer:) og som skrekkblanda fryd sa så hadde det vært morsom å kunne gå i søte mammakjoler til sommeren:) åh!jeg gleder meg så vilt nå:)nå er det lissom så nærme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå