silhah og emilie Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 skjønner ikke hvorfor...er ikke spyklein men bare små kvalm hele tiden
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Har du vært å sjekket at du ikke er gravid lenger?
Monajenten Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Drikk litt ristet lunken cola og spis Mariekjeks, det pleier å hjelpe for meg. God bedring.
silhah og emilie Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 nei skal ta en test i morgen..er den positiv må jeg vel ringe legen men jeg blør litt hele tiden da..veeeldig lite
*Rutletutt* Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Hmmm...du har ikke fått skjekket opp i om du fremdeles er gravid da?
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Du har ikke mulighet til å ta i dag da? Hvis du fortsatt er gravid så burde du kanskje ha ligget vet du :-S er ikke sikkert at jeg hadde vært her i dag om ikke mamma hadde fått beskjed om å holde sengen en stund..
silhah og emilie Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 åå mami nå får du meg til å håpe hehe kan jo selvfølgelig dra å kjøpe en nå da og teste i kveld
*Rutletutt* Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg blødde masse da jeg var gravid - begge gangene faktisk. Sist svangerskap blødde jeg på og av i tre uker, opphold i en uke og så på an igjen...og jenten ligger her på sofaen ved siden av meg:o)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Vil jo ikek få opp håpet ditt da, MEN hvis det skulel vise seg at du er gravid fortsatt så MÅ du jo slappe av sånn at du slutter å blø!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå