Gå til innhold

noen som skal føde på stokmarknes?


hunnybunn¤fødeklar¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

dette er mitt andre barn. fikk ei jente i desember 2004 :) har mye erfaring med stokmarknes sykehus, har vært innlagt der tre ganger de siste 5 årene, og så har jeg jo vært på føden en gang også. min erfaring med sykehuset er ganske dårlig, det er dårlig oppfølging og man må nesten ha diagnosen klar selv hvis ikke finner de ikke svar på hva som feiler deg. på fødeavd da jeg fikk sist var det veldig travelt og jeg måtte bytte jordmor ofte iløpet av de 16 timene fødselen varte, så husker ikke helt hvem som tok imot. mistet mye blod, og det visste ikke de som skulle følge opp slik at de kom å forlangte at jeg selv skulle stå opp av sengen og gå i en annen. fikk samtale i all hast før jeg måtte dra om fødselen fra en jordmor som slettes ikke var der, og hun konkluderte med at det var jo en lett og fin fødsel uten komplikasjoner og dette ble også skrevet ned i journalen. og jeg trodde jo at det var det da, men har senere funnet ut at det var både risikofødsel, fare en stund for barnets liv og jeg hadde en blødning de nesten ikke fikk stoppet. de glemte også epiduralslangen i ryggen min. den tok jeg ut selv dagen etterpå. men som sagt var det veldig travelt der disse dagene, hadde forresten en lærling sammen med meg hele fødselen og hun var fantastisk og sååå koselig og snakket med meg flere ganger i dagene etterpå, så fødselen var en fin opplevelse forsåvidt, og jeg var raskt på beina og måtte nesten krangle meg til å få ta meg av jenta selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal føde på stokmarknes, og har termin 3. januar...

Fødte der i 2005 ogaå, var rolig og greit der då. Minuset er at hvis fødestuen er i bruk, er det lite toaletter...rimelig håpløst på føde/barselavd...

Samt at det kan være litt pinlig å møte noen på gangen dagen etter som kommenterer: "jeg hørte du skreit fælt i går!) eller noe sånt...minuset med samme avd for fødsel og barsel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...