ApriIbaby Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hadde besvimt av skrekk om det var min 2 åring..... og aldri mer levert han i den bhg...som forøvrig ligger rett ved min 2 åringsbhg :-// http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2024223.ece
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Ggr.. min datters bhg ligger i Sognsveien..., men hun er på høstferie... Får ikke mye lyst til å levere henne der igjen om det var hennes bhg. Hvordan kan man finne ut hvilken barnehage det er da?
Fabelaktiv Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Stakkars små barn da.. uff. Tenker på mi jente på 3 og et halvt snart,,, hun hadde vært fra seg trur jeg uff
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Herregud,, gjør bare at jeg setter ENDA mer pris på barnehagen vår der er porten så høy og tungvindt å få opp at jeg nesten ikke klarer det selv engang..
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Men disse barna hadde blitt forlatt mens de var ute på tur da, Mami, de hadde ikke stukket av fra barnehagen...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 HVA? så ikke det jeg, da er det jo enda værre :-S
mai mammaen til to Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 stod ingenting om det i den repotasjen.. ja helt grufult.. og sikker de ansatte og foreldrenes største mareritt.. bra at alt gikk bra til slutt iallefall
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Fant ut at det ikke var i vår bhg... Sto at barnehagen ligger i bydel St. hanshaugen,og det gjør ikke vår. Dette må være helt forferdelig for dem det gjelder... Tenk å få vite at 2-åringen din har stått alene ved en bussholdeplass ved an av Norges mest trafikkerte veier..
ApriIbaby Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2007 Barna hadde ikke stukket av på tur. De hadde stukket av gjennom gjærdet (et hull!!!!!) rett i forkant av en tur. Alle bhg i bydelen skal gjennomgåes mtp hull i gjerder nå. De var 2,5 år. Akkurat som min. Hjelpe meg. Jeg hadde fått infarkt.
ApriIbaby Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2007 Nei.... kanskje noen andre her som vet?
ApriIbaby Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2007 Det var Marienlyst Gård barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå