Gå til innhold

Jaja, da ble helga tilbrakt på sykehuset...


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Hadde desverre en SA på lørdag. Kom litt brått på da, da jeg ikke visste at jeg var gravid en gang. Men men, sånt skjer. VAr vel ikke kommet langt uansett når jeg ikke hadde merket noe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit at dette skjedde da... Det er fælt når noe sånt skjer.. Ikkje alltid lett og komme gjennom sjølv om ein veit det er slikt som skjer ofte..

Håper det går bra med deg no og at du blir tatt godt vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. Er sykemeldt nå da, men skal på jobb igjen i morgen. Går bra med meg, men blir en del tanker om hvorfor det skjedde, kunne jeg gjort noe annerleders, er det noe galt med meg etc... Vet vel egentlig at jeg ikke kunne gjort noe annerledes, det hadde helt sikkert skjedd uansett, for jeg hadde nok ikke oppført meg annerledes om jeg hadde visst om det.

 

Hadde tenkt å vente til vesla var større før hun fikk søsken, men nå tenker jeg bare på at vi skulle ha prøvd igjen fort da... Men det får vi nesten se på, håper virkelig ikke at noe sånt skjer igjen i hvertfall, var en ekkel opplevelse, med sykebil og hele pakka.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, ja. Jeg aner ikke hvordan du har det, men skjønner at man kan bli sittende med en del tanker i etterkant. Men du må ikke tenke på om du kunne gjort noe anderledes, for du vet jo innerst inne at det er det jo ikke!!! Tillat deg å sørge hvis du trenger det, men ikke ta på det skylden for at det er skjedd.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er heilt enig i prsinsessemari her.. I dette gamet handler det ikkje om skyld.. Tanken er alt for lett og tenke og sluker deg opp om du først går inn i den.. Det er ikkje for ingenting at kvart einaste barn som blir født er et stort mirakel..Vi har ikkje så mye og stille opp med i den sammenhengen..

Om du tenker prøve igjen så har min gynekolog anbefalt en mens før ein vert gravid att..

Var dramatisk opplevelse som det kanskje er lurt og prate med noen om..

Eg føler i alle fall virkelig med deg...

 

Gode klemmer til deg i en tung tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Det er så godt å ha dere å snakke med!!!

 

Det går bedre nå, har til og med sovet i natt. Skal på jobb en liten tur i dag, sikkert greit å få noe annet å tenke på. I går koste vi oss jeg og vesla, setter enda større pris på hvor heldige vi er som har henne, selv om jeg selvsagt har syntes det hele tiden.

 

Nei, tenker mindre på at det er min skyld nå, det er vel en grunn til at det skjedde sikkert.

 

Heldigvis fortalte sambo det til foreldrene mine og hans den kvelden det skjedde. Vanligvis blir kanskje slikt dysset ned, men var egentlig godt at de vet det, da går det an å snakke med dem om det. Fikk også vite at flere i familien har vært gjennom det, men sånt er det ingen som snakker om.

 

Tenker selvsagt litt på at det kunne vært en bror eller søster på tur til vesla nå, men sånn ble det ikke, hvis det er meningen at hun skal få det så skjer nok det en gang. Får prøve å ta det som det kommer.

 

Nå ble det en masse svada her sikkert, bare så godt å skrive det man tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er som du sier noe som få snakker om egentlig men alle veit om noen som sliter slik..Trur det er noe som ein anser som noe privat og så blir det bare hysjet bort og feid under teppe... Godt du har møtt forståelse i alle fall... For det er deilig og ha noen og snakke med når tankene kjem..

Ein er heldig som er blitt mamma og slike ting som å miste gjør at ein elsker den en har fått så høyt..

Eg håper virkelig det kjem ein søster eller bror i heimen til dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

 

Får håpe det skjer en dag, men om ikkje så er vi nå heldige likevel.

 

Fikk høre det i går av svigerinna mi, at det var nå synd det gikk slik da, om ikke hadde dere fått barn likt med xx igjen, de fikk en måned etter oss sist. Da får jeg nå ihvertfall det å tenke på når barnet deres kommer... Men det var nå ikke vondt ment da.

 

Er så glad dere er her jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt tøft til tider med slike som venter barn rundt da ein sjølv skulle vært så heldig og få barn da.. Merker savnet litt ekstra da ja.. Eg syns det er så fint med lys eg som brenner... Tenner det når kvelden kommer og tankene kjem... Varmer i både sjel og hjerte at det brenner så fint syns eg.. Og så er det viktig også i alle fall for meg å få lov til å være trist.. Ein har tross alt mistet noe kjært sjølv om du ikkje viste du var gravid så er det rart med det.. Tankene kjem kanskje i ettertid..

 

Håper du har en fin dag i dag i alle fall ... sammen med den flotte jenten din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! ER på jobb nå, men vi skal snart hjem og kose oss!

 

Håper du også har en fin fin dag. Kos deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og vi er glad for at du vil dele dette med oss!!!

 

Jeg klemmer igjen, jeg, for det er det jeg best på! Prat om det så mye som du føler at du orker. Tror det bare er til det beste... snakke ut om ting og tillate seg å sørge. Men det er nå en liten trøst da, at det antagelig er en grunn til at det ble en SA. Naturen ordner ofte opp på sin egen måte, selvom det kan virke litt brutalt på oss.

 

Godt du har din lille vakre frøken som kan gi deg gull og edelstener og all verdens rikdom bare ved å smile til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke kjekke lesing...Men ser du har fått mange gode ord over i tråden, og det er godt!

 

Skjønner godt det er en del tanker som svirrer rundt hos deg/dere nå, og synes det er flott at dere har vært åpne med folk rundt dere så dere har mange å snakke med. Er vanskelig både for dere og de rundt om sånt blir dysset ned, for man skjønner jo at det er noe....

 

Er som prinsessemari sier, naturen har en rar måte å ordne opp på....Det er ofte vondt og brutalt, men en del av livet likevel.

 

Sender en god klem til deg jeg og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...