Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Heisann.0) Jeg sliter med hemorider etter at sistemann ble født, og har prøvd alcosanal uten virkning....nå lurte jeg på om det finnes noen andre typer kremer eller en annen behandling mot dette som kan brukes under graviditet. Alle råd tas imot med stoooor takk for det er skikkelig ubehagelig dette her.
Mooncake Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Det finnes diverse salver å få kjøpt på apoteket, det er bare å spørre om råd der (men regner med at du har vært igjennom listen siden du ikke er førstegangs). I mittt tilfelle kommer hemoridene av at jeg er hard i magen. Det kan man jo også forebygge (løse problemet ved roten), istedet for å behandle med salver. Forebygger ved å drikke masse vann, være i bevegelse og spise fiber. Jeg bruker også Vi-Siblin som øker avføringsvolum (http://www.recip.no/index.php?id=652, fås på apoteket).
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Har heldigvis aldri hatt hemorider, så har nok ingen erfaring med hva som er effektivt, men har hørt at propolis kan hjelpe. Dette er noe biene produserer, og jeg tipper du får kjøpt dette i helsebutikker, eller muligens apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå