Brady Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Man blir jo helt gal av å gå og vente og man har jo lyst til å finne ut om man er gravid så fort som mulig. Hvor tidlig har dere testet før ikm og resultatet har stemt?
Liagora med 2 jenter Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 min førstefødte testet jeg noen dager før IKM, og jeg fikk ett sterkt positivt. Men jeg kjente egentlig allerede da at jeg var gravid. Halsbrann, pupper osv
*issi* Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Ja,jeg vil også høre om hvor mange som har testet lenge før tiden og fått poitivt. Man blir gal av ventetiden-----------
Brady Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har ikm neste onsdag, og det føles ut som en evighet til!!! Og du _mam_?
*issi* Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har neste torsdag.... leeenge til..... har du testet før tiden før?
Brady Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 Har et barn fra før, og testet da ikke før dagen etter ikm. Men er så spent, så jeg tenkte å prøve å teste litt før denne gangen. Har kjøpt Clearblue, og der står det at man kan teste 3 dager før ikm, så jeg tar nok en test på søndag eller mandag. Hva med deg?
*issi* Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har også et barn fra før. Tester over jeg og,visste ikke at vi hadde klart det den gangen. Nå er vi mye mere ivrig etter flere feilskjær og man blir vel litt for ivrig noen ganger Men denne gangen har vi tatt det med ro,og jeg har en god følelse Kommer garantert til å teste altfor mange dager før,må bare:) Har bestilt meg billigtester jeg da,bruker de så lenge også går jeg over til clear blue når tiden nærmer seg tenkte jeg:) hadde vært koselig å fulgt hverandre opp,sett teng til teng i de nærmeste dagene
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har vært gravid to ganger..med førstemann testet jeg negativt to dager før ikm, men sterkt positivt dagen etter ikm. Siste gang testet jeg positivt 4 dager før ikm!! Så dette er veldig individuelt. Brukte quick response siste gang, og tror jeg brukte clear blue første gang, men da var ikke den typen som en kan teste 3 dager før ikm kommet på markedet.
Brady Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2007 Takk for svar! Det er nok bare å vente og være tålmodig, men kommer nok denne gang til å teste noen dager før ikm, selv om det beste er å vente. Kan jo ikke alltid være så rasjonell eller hva?!? Er utrolig spent! Har murringer nederst i magen hele tiden. Men hvem vet - det er utrolig hva man kan innbille seg når man ønsker noe sterkt.
Pøbelfrøet Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Sist jeg var gravid så testet jeg positivt et par dager før IKM og det stemte ) Lykke til!
Brady Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg klarte ikke å vente jeg. Tok en CB-test idag morges selv om jeg ikke har IKM før 10.okt. Fikk en svak, svak strek, men det er en strek. Utrolig spennende! Har også litt stikkinger/murringer i magen. Får ta en ny test om noen dager. Håper så inderlig at jeg er gravid!!!!
*issi* Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 Oi...Brady så spennende Jeg har ikm rundt den tid selv,litt usikker eksakt dato. Jeg lurer på om jeg skal teste selv... Men jeg har bare sånne billigtester da som sakt,og de er jo ikke like gode som cb. Får kjøpe et par av de og,greier ikke vente......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå