Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg blør nå..og det er kun 2uker siden sist mens!! Jeg pleier å få mens hver 4-5 uke, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg har fått mensen i dag..2 uker før tiden. Jeg hadde også eggløsning i helgen,og merket at jeg hadde slim i går...så hvorfor for jeg mensen i dag? Bør jeg gå til legen? Takk for svar...
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 hvorfor svarer ingen da:-( ??
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg kan ikke svare deg, men jeg vet at om man har litt ustabile sykluser kan dette skje. Jeg har hatt ustabile til tider og har jeg fått mensen alt fra opp til to uker etter siste mens og 60 dager syklus. Kan jo være du har noe hormonubalanse akkurat nå. Hør med legen for sikkerhets skyld du!
nr2-imagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 hmm... vanskelig å si.. går du på prevensjon da? det skader jo ikke å snakke med lege. da trenger du jo ikke bekymre deg! sorry at jeg ikke hadde noe særlig svar...
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Nei, har aldri gått på noe p.piller.... Har kun hatt hormonspiral, og nå bruker vi kondom til vi skal prøve for fullt:-) Meeen jeg har aldri hatt det slik før jeg tok ut spiralen,... Legen ja...ringer i morgen jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå