mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 må bare bli ferdig med mensen så er jeg i gang. Etter mange uker med venting,mange jernsprøyter,så har legen gitt klarsignal til at jeg igjen kan prøve å bli gravid. Blodprosenten og jernlageret har begynt å røre på seg. Gjett om jeg er spent,håper ikke det går lang tid før sprien sitter her i huset. Ha en kjempefin uke alle sammen
Agne Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Gratulerer og velkommen som prøver på "ordentlig". Så godt at legen endelig har klarert deg da.
*lillerosin* Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Deilig å være ferdig med den venting tenker jeg. Velkommen hit og lykke til! Håper du ikke må vente så lenge her!
annem-gravid:-)))) Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Lykke til, håper du ikke blir lenge i denne gruppen:-)
jenkas69 Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Så bra at du endelig får begynne! Masse lykke til! Håper spiren sitter som et skudd før du vet ordet av det:)
skifer Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Endelig er du igang..masse lykke til,håper spiren flytter raskt på plass:) Klem Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå