Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Noen som er fornøyd/ misfornøyd og har lyst til å vise bilde av sin?
Hjertefamilien Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Har erfaring :-) Kjøpt og brukt kjole, var kjempe fornøyd! Kjolen er i god kvalitet, ikke en eneste sømfeil, og satt 100% perfekt :-) Ligger bilde i Våre album, under Hjertefamilien...
Hjertefamilien Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Og det gikk raskt! 3 uker fra bestilling til kjolen var hos meg :-) Fikk også gjøre de endringene jeg ville uten noe problem.
*1+1=2 små* Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har tenkt å bestille fra henne:) Har lett litt rundt på nettet og har enda ikke vært borti noen som IKKE har vært fornøyd!
Vannmann35 Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Dere som bestile kjole - hadde dere da prøvd "originalkjolen" i butikken først? Jeg har nemlig funnet drømmekjolen min - den sitter som støpt. Men den er dyr da og jeg vurderer derfor å få Torunn til å sy den, men er redd for at den ikke skal være like bra... Hvordan kan man vite at målene og proporsjonene på Torunns kjole blir like bra som på originalkjolen ?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2007 Den var jo nydelig! Hvilken kjole var det? Jeg kommer til å være gravid i 6 mnd, tror du den kjolen kunne funket med mage? Vil ha en enkel, stilren, klassisk kjole og din var veldig fin altså! Flere bilder!!!:)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Hvis du går til en skredder så vet du i alle fall at du får målt riktig. Det koster vel et par hundre kroner vil jeg tro. Jeg skal bruke Torunn til neste år når jeg gifter meg. Tar den sjansen siden hun er så billig og man får den kjolen man vil. Har jo bare hørt lovord om henne og hun er veldig imøtekommende når man tar kontakt.
Hjertefamilien Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Fant kjolen på Torunns qxl auksjoner... Her er bildet av originalen: http://www.maggiesottero.com/images/dresses/large/front/J123.jpg Jeg valgte kjolen i champagnefarge, uten slep og med knapper og glidelås i ryggen. (ikke snøring) Jeg prøvde ikke kjolen først, regnet jo med at mine mål (tatt av en venninne) ville passe meg :-))
Hjertefamilien Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Og den ser ut som på bildet! Perlebroderiene på skjørtet, og perle + glassteine-broderiet på bysten + den spennen i front gjorde kjolen sååå flott! På bildet er kjolen i 2 nyanser.. hvit under på skjørtet og perlemor eller no sånt på overskjørtet.. Om den passer deg når du er 6 mnd på vei er jo litt vanskelig å si.. Hvor stor kommer du til å være liksom.. Det er nødvendig å ha det stramt under brystene, hvis ikke vil kjolen ramle ned. Alternativt kan du jo be om å få stropper på kjolen? Bærestykket på kjolen sitter i midjen nemlig, og ikke på brystene, ergo, den må være stram i midjen
Vannmann35 Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg må virkelig si at jeg falt for denne kjolen din Hjertefamilien! Første gang jeg har sett en kjole jeg likte like godt som den jeg egentlig har sett meg ut... Jeg elsker at det er litt glitter og stæsj - jeg vil ikke han en enkel kjole. Knallfint! Jeg må i midlertid finne en butikk å prøve den i først - før jeg evt. bestiller en kjole fra Torunn :-)
*Harley chick* Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Hei c",) har lagt ut bilder fra bryllupet vårt og kjolen min kommer fra Torunn... ligger på våre album under nicket c",)
*1+1=2 små* Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 har sett meg ut samme kjole jeg og, skal prøve lignende kjoler i butikken for å se om sånne kjoler kler meg:) Men når du får den sydd til DINE mål, så klart passer den da:)
Hjertefamilien Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Om der bor i nærheten av Telemark og Porsgrunn kan dere jo komme og prøve min... Vet ikke om jeg skal selge den egentlig, men om dere er nysgjerrige på kvalitet, passform etc så er det bare å komme :-) Skulle jeg giftet meg nå hadde jeg ikke hatt noen betenkelighet med å kjøpe via Torunn!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. oktober 2007 Takk for svar, skjønner at den kjolen du har kanskje ikke egner seg best på gravide:) Men har vært i kontakt med henne flere ganger nå og har kommet frem til en veldig pen kjole. Det eneste som er litt skummelt er at kjolen er blanding av skjørt og topp fra to andre... tenk om den ikke blir fin... hjelp... Og sateng eller chiffon, eller blanding....hjelp!!!
mto2 Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Er de klar over at det er ulovlig å sy kopiar av designarkjolar? Piratkopiering..... Eg tenker i alle fall ein del på det sjølv om det er fristande å få drømmekjolen til ein billig penge.
Hjertefamilien Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 Helt kopi er det ikke, for de gjør noen få skjønnhetsendringer.. Som ikke er synlige for oss vanlige mennesker. Tenk bare på hvor mange som tusler rundt i en victoria beckham jeans som er fake....!? Med skjønnhetsendringer får de lov til å holde på.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 haha..ja,hadde det ikke vært lov og piratkopiere klær,så har det jaggu ikke vært mye og velge mellom.. til og med barneklær er kopierte klær av kjente merker.. litt av en komentar du anonym..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 6. oktober 2007 Ha-ha, ikkesant:) Men nå har hun veldig mange pene kjoler på sin side også, tviler på at hun piratkopierer alle de:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #20 Skrevet 6. oktober 2007 He,he. Det skal da ikke store hjernen til for at vi forstår at dere bruder er lettlurte angående bilder. Ikke mye som skal til for å få en kjole til å "ligne" et bilde. Barn under uverdige forhold syr disse kjolene. Derfor kan hun levere så rimelig!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #21 Skrevet 6. oktober 2007 Du kan tro og synes akkurat det du vil du anonym over her,det får bli ditt problem,Kunne ikke brydd oss mindre lissom!!! Takk og lov for at det finnes sånne som henne,så slipper vi å bruke en hel formue på den kjole som tross alt skal brukes bare en gang. idioti å bruke 8-20000 på en kjole når du kan få den til laaaangt under den blodprisen. Dessuten,har du noe bevis på det bullshitet du kommer med om at det er unger som lager de?Trukke det nei!!!!!!!! Kos deg med din vrede du så koser vi oss med å spare penger c,
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #22 Skrevet 6. oktober 2007 herre fred så teit da.ingen her som vet at AGAPE`s kjoler blir sydd i samme land????????da veit dere det nå.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #23 Skrevet 7. oktober 2007 At jeg ikke kom på det før høstferien. Men dere kan jo tenke på det til neste skoleferie!:::: Dere som har barn. Send barna deres nedover til Kina så de får tjene seg litt penger. Det er jo så populært med feriejobber. Det kan da vel ikke være noe i veien for det? Så attraktiv og seriøse de butikkene er så kan det vel ikke være noe i veien for det? Både agape og torunns?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #24 Skrevet 7. oktober 2007 tro om du veit hvor mye hvor du driter deg ut anonym.I D I O T er bare forbokstaven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gurine og gulla Skrevet 7. oktober 2007 #25 Skrevet 7. oktober 2007 Uff så tåpelig dette er da..... Ingen vits i å krangle vel. Alle er forskjellige med egne meninger og tanker. Skal liksom, vere en kjekke og positiv side dette her da.... Er jo ingen som har bevis for hverken det ene eller andre.... eller? Stopp kranglingen, dette blir for teit. Å hvorfor signere med anonym egenlig? Ingen som nekter noen å ha egne meninger og tanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå