chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Tre dager før forventet mens... jeg har IKM fredag, er tre dager da i morgen eller på onsdag?? er den tredje dagen IKM-dagen eller?? hehe,
løveprinsen <3 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Tror IKM dag er dag 0 jeg. Det vil si at du i dag er 4 dager før IKM. Iallefall slik jeg tolker det, det kan jo være feil.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Okay, det høres jo mest normalt ut da, iogmed mens dag er 1dag av ny syklus også... hmmm, har lyst å teste, men i morgen skal jeg ta "kryss" testen=) hehe
Giinaღ Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Henger meg nok på den. IKM er dagen da mens skal komme om man ikke er gravid (værste dagen til oss prøvere ) Hva er kryss-testing??
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 Hehe, kryss-test er de clear blue testene der det kommer et kryss om en er gravid og en strek om en ikke er det...=)
Giinaღ Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 IKM fredag Chick.. når skal du teste? Testet negativt i kveld...blæh. Riktignok to dager før iKM, men topper det ville kommet en svak strek om jeg skulle vært gravid. Så da er det vel bare å vente på tantebesøk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå