beentheredonethattwice Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Sønnen min på 3 har fått hvite blemmer (litt opphovne) inni håndflatene, inni munnen, under føttene, på rompa og beina. Ikke ellers på kroppen og kanskje 1 i ansiktet. Kan dette være vannkopper? Har hatt og har litt feber nå. Ellers, er dette farlig for meg som har 4 uker igjen? Hilsen bekymra mor!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Så rart at han ikke har fått på overkroppen. Trodde det vanligvis startet på mage, og rygg, og så spredte seg videre til ansikt, armer, bein osv.. Har hørt om noe som heter svinekopper, men vet ikke helt hvordan det fungerer... Ta en telefon til legevakten, og hør. Dersom det er vannkopper, så er ikke dette særlig heldig for deg i slutten av svangerskapet DERSOM du selv ikke har hatt dem. Ellers er det ingen fare.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Ta han med til legen!! Hvis man har blemmer fortrinnsvis unden føttene og i håndflatene så høres det mistenkelig ut som munn og klovsyken! Vet det høres rart ut, men det er en sykdom hos mennesker som heter det samme! Har vært noen på barnehagen der jeg jobber som fikk disse blemmene og feber, og de hadde den munn og klovsyken! Så dra til legen og sjekk ihvertfall! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå