Gå til innhold

røyking..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som alle dere andre her, strever med å bli gravid. Men jeg skulle ha sluttet å røyke nå, men klarer liksom ikke ha noe mål når testene blir negativ hele tiden. Tenk om vi ikke kan få barn sammen? Er det noen andre her som også røyker under prøvetiden? Og er det så skadelig om jeg røyker inntil jeg finner ut at jeg er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røykingen kan gjøre prøvingen verre, forlenge prøvetiden, pga de skader de indre organene dine... slutt nå du=) Hehe, vet det er ikke enkelt, har selv sluttet og det er VELDIG vanskelig men jeggu verdt det!!=)

Da slipper jeg å "stresse" med det, for det er ikke bare bare og kaste røyken når den positiv testen kommer.. det trodde jeg med førstemann men klarte det ikke... Og det er noe jeg IKKE er stolt av!!

Skrevet

arg..ja jeg vet. Klarte ikke slutte med førstemann jeg heller IKKE STOLT, men til ettertanke var jeg "bare" 16 år...Men ok, jeg får prøve å stumpe røyken allerede. Vet det er skadelig, men jammen ikke lett.Men har satt meg som mål og ikke ta en eneste røyk når den positive testen kommer..om den kommer;)

Skrevet

Jeg har slutta å snuse - og er driiiiiit stolt! - Men jeg har så lyst på.. Samvittigheten er i alle fall veldig god når den positive testen kommer! Jeg tror jeg kommer til å føle det veldig bra når jeg tenker på at jeg har gjort alt jeg kan for at babyen min skal få en god start på livet!

Skrevet

så bra..misunner motet til de som klarer å slutte så fort. Skulle ønske jeg hadde det også..

Skrevet

Du får ta på deg litt "dårlig samv".. jeg tenkte at røyken har mye skyld i at jeg ikke ble gravid.. vet jo aldri om det er sant men det hjelper uansett ikke... jeg tenkte slik og hver gang jeg hadde lyst på så tenkte jeg på den gang jeg skal få holde nurket våres i armene=) det var ikke lett, og det er fortsatt ikke lett, vertfall ikke når en ALDRI blir gravid men det hjelper vertfall=)

Lykke til=)

Skrevet

Det jeg tror på er: fullstendig kutt! Jeg kasta det siste jeg hadde og bestemte meg! Også har jeg sagt til venninnene mine at de må gjøre det veldig ubehagelig for meg hvis jeg begynner igjen! Det gjør ikke noe at jeg blir så lei meg at jeg griner litt! Så da har jeg liksom brent alle bruer.

Skrevet

hehe, ikke så dumt:) jeg får prøve å bli like sta selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...