Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 I løpet av dette året har jeg: jobbet som hvit dagmamma fra april til for inntill 3 uker siden. har tjent ca 15.000 på denne jobben er nå 15 uker på vei nå. har jeg rett på engangsstønden?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Men skal du ut i vanlig jobb før du skal føde da? For ellers så er det vel engangsstønaden du får ja mener jeg!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Du må ihvertfall ha jobbet i 6 av de 10 siste mnd for å få opptjent til foreldrepenger ihvertfall!
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 dersom du tjener mindre de 6 av de 10 siste månedene før termin enn det engangsstønaden faktisk ligger på 33/34 000 så vil det svare seg for deg og ta ut engansstønad ja:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 har ikke søkt på noen nye jobber eller meldt meg arbeidsledig. trodde nemlig jeg skulle være dagmamma til jeg skulle ha babyen ... er litt vanskelig å måtte skaffe meg jobb for da har jeg ingen steder å gjøre av lillemor på 16 mnd heller ...
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Så lenge man ikke har tjent seg opp rett til foreldrepenger, har man rett til engangsstønad
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Alle som ikke har opptjent seg retten til fødselspenger, har rett på engangstønad.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 begynte nemlig å få litt hetta her ... for pratet med en å hun sa jeg ikke hadde rett på engangsstønaden. ikke det at vi har dårlig råd ... men er jo greit med den engangsstønaden for da kan jeg bruke de pengene på ting til babyen o.l Kan vel puste lettet ut nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå