Gå til innhold

Kan jeg slanke mannen min? hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,da jeg og min kjære møttes gikk jeg ned 3kg de første mnd og han opp 5kg, så vi har helt forskjellig forbrenning, jeg høy og han lav. Er nesten under normal bmi jeg, mens han ligg høyt oppe og er nok sykelig overvektig, sist jeg så han veie seg veide han 118kg, gått opp 18kg siden vi ble ilag.

Dette plager han jo selvfølgelig, og selv om jeg ikke forteller han det, så plager det meg å, tenner ikke på han lenger, å er jo redd for å miste han for tidlig..

Hvordan hjelpe han, uten å såre han? Noe jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du ikke vil såre han så får du vel ta han somhan er da ?

Skrevet

Fortell han rett ut at du er bekymret for helsen hans!

Si at du er villig til å gjøre dette sammen med han, for treningen/motiveringen sin del.

Men presiser at du elsker han som han er, og at det er helsen du bekymrer deg for!

Skjønner deg godt jeg.

Skrevet

sunn mat!!! Ut på tur, aldri sur!!

Skrevet

har samme problem- bortsett fra at mannen min er langt unna sykelig overvekt.

da vi møttes var han tynn - nesten FOR tynn. så begynte han å legge på seg, og nå har han fått skikkelig øl-mage. jeg synes det er ordentlig turn-off, rett og slett.

har prøvd å hinte om at han bør ta av noen kiloer, men han avfeier det, og ingenting skjer.

har ikke lyst til å ha sex med en mann jeg ikke tenner på. han har gått fra å ha fin kropp til å bli overvektig. greit at man forandrer seg, men han lever veldig usunt og gidder ikke å endre seg.

Skrevet

Hva med å bare ta opp at mannen bør bli SUNNERE og ikke nevne vekt i det hele tatt? Si at du ikke vil at han skal bli syk eller dø for tidlig og at heretter blir det salat, grovbrød og kylling og at pølser og sjokolade er bannlyst hjemme hos dere? Og så er det faktisk ganske koselig å løpe sammen da..:)

Skrevet

synes vi spiser ganske sunt, jeg har jo gått ned snart 5kg siden vi møttes(3år siden)

Har ofte kylling, svinekjøtt og fisk til middag. Bruker ikke magarin eller smør. Lett maiones, lett ost, ekstra lett melk, magert kjøttpålegg.

Men han har vel det å spise fordi ting er godt, allså han stopper ikke å spise selv om han er mett.

Igår tok jeg å danderte middagen på fatene, allså¨satt ikke grytene på bordet, men det var rikelige porsoner. Når vi var ferdig spurte jeg om han var mett, å det sa han han var. Når vi tar av bordet ser han at det er mer ris igjen, å spør hvorfor jeg ikke sa det, han skulle da klart å spist opp risen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...