OhMyGod!!! Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Nå er jeg så sliten at jeg knekker nesten sammen *snufs* I dag klarer jeg ikke drikke eller spise noe uten at det kommer opp igjen, rekker ikke komme meg på sofaen engang før jeg må snu for jeg brekker meg sånn...... ..... Er så sliten.......blir bare tårene detta her...... Jeg har prøvd alt mulig, sea bands, ingefær, mentololje, salte kjeks, sur drikke, kutte melk, you name it... 3 uker med spyhelvete, fy flate nå sier det full stopp snart kjenner jeg :'(
mamma til 2 små:=) Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Off jeg vet hvor fælt det er å være kvalm.På lørdag og søndag satt jeg på do samtidig som jeg kasta opp i bøtta!!! Helt jævlig! tørr ennå ikke spise normalt:=( Jeg er ennå kvalm
OhMyGod!!! Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 er kjempekjipt....har du no småtning som du gjør/spiser som fungere bittelitt? alt fungerer litt på meg, å så dårligere og dårligere......
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Svangerskapskvalme er jævlig...var veldig plaga med snulla. Tok derfor alle forhåndsregler da jeg blei gravid med spira...lagde denne tråden på svangerskapskvalmeforumet: http://www.barnimagen.com/forum/thread/8714877
OhMyGod!!! Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 *drikke sjokomelk* sambo må på butikken å kjøpe meg french fries, salte ifa og kavring...
--==Ceci==-- Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Føler med deg- ikke noe gøy dette... Jeg kastet opp hver dag i ca 8 uker (mitt 2. svangerskap, var nesten like dårlig i første), men var også innlagt på sykehuset ca halvparten av dette. Kastet opp så mye at jeg ble dehydrert, og måtte få væske og næring intravenøst, pluss masse kvalmestillende tabletter. Dro hjem flere ganger, og trodde jeg var bedre, men det kom bare tilbake... Nå er jeg i uke 18 og det har bedret seg skikkelig, var vel i uke 16 det snudde. Hos de fleste snur det i uke 12-14. Pass på å få i det væske, minst en liter i døgnet (skriv gjerne opp). Hvis ikke du får til dette, kan du bli dehydrert, og da må du kontakte lege. Du kan også prøve kvalmestillende (postafen- reisesyketabl. uten resept) eller gå til legen og få afipran. Hjelper ganske mye!!! Lykke til, håper det ordner seg snart!
trebarnsmamma? Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Kjære, kjære deg! Det høres ut som om du kan ha hyperemesis, da må du ha medisiner for å stabilisere kvalmen! http://www.hyperemesis.org.uk/ Les på denne nettsiden og kontakt legen din i morgen. Jeg har hyperemesis nå, og hadde det med førstemann også. Det er helt forferdelig grusomt. Lå MYE inne på sykehus med nr. 1. Det beste er å bremse det med medisiner før det får ballet for mye på seg! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå