Gå til innhold

Spm til andre som har mann som reiser i jobben..offshore etc.!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er deres mann sliten når han kommer hjem?

Jeg er så forbannet nå..1uke siden han kom hjem og det eneste han gjør er å sove og klage over lite energi!

Jeg må ta meg av barnet alene, føler meg som en 100% alenemor siden jeg både tar meg av barnet når han er reist og når han er hjemme!

Jeg kommer til og eksplodere på han i dag..kjenner at tolmodigheten rakner her..jeg flytter fra den jævla drittsekken!!!!!!!

Det er vel ikke normalt at man er sliten 1uke etter hjemreisen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke selv en mann i nordsjøen, men min bror jobber der. Og han har en datter på 7 uker og en sønn på 6 år. Og han kom hjem på fredag, og samme dag var han og familien på messe... Og på lørdag var min familie og hans familie på tur sammen, og på restaurant etterpå... Og såg ikke ut som han var sliten nei... Og han jobber 12 timers dager når han er ute...

Skrevet

takk for svar.

min mann jobber 16 timer natt da, og er ute i 3 uker så jeg skjønner han er sliten!!!

MEN etter 1uke så bør han være back liksom!

Nå har jeg skikkelig kjeftet på han, jeg slapper av nå og han tar seg av barnet resten av kvelden!!

HI

Skrevet

oi, nå skal jeg forsvare mannen din litt. Jeg har selv jobbet natt offshore, da 14 dager hver gang. Selv hadde jeg ikke problemer med å snu tilbake, men det var maaaange som hadde det. og det etter "bare" 2 uker. De brukte ofte opp til en uke på å snu... Så det du beskriver er ikke uvanlig.

Skrevet

Jeg må si meg enig med Frk. Hattifnatt.. Har selv jobbet til sjøs - 3uker på/3uker av, og vet hvor sliten man er den første tiden hjemme... Jeg har full forståelse for at min samboer, som også jobber til sjøs (4/4), bare sover/gjør lite den første tiden hjemme. Jeg har klart meg alene i en måned, og klarer saktens en uke eller 2 til... Men bare det at han er hjemme hjelper meg mye... Da MÅ jeg jo ikke ta datteren vår med hele tiden.

Skrevet

Min tidligere forlovede jobbet også ute på havet. Han var da på 4 måneder og hjemme 4 måneder. Det første han gjorde når han kom hjem var alltid å ta mini med ut på tur. Det er likt nå, når han kommer hjem, så kommer han stort sett rett bort til oss og leker masse med barnet sitt.

Må si jeg ikke forstår mannen din, en hel uke på å komme seg det er mye! Må innrømme at hadde det skjedd hjemme hos oss i lengen da hadde jeg sendt ham til lege for å se om han led av noe.

Skrevet

Alle har vel ulikt søvnbehov. Min mann jobber offshore men det er 12 timer dag og 3 og 4 uker hjemme. Han har av og til måttet gå natt og første dagen når han kommer hjem da, så venter han med å legge seg til kl blir rundt 22. Så hadde nok jeg tatt henne på morgenen.

Nå er hun 21 mnd og skikkelig mammadalt når han kommer hjem. Men fra første minutt så prøver han å nærme seg henne ved å finne på leker og underholdning, og de dagene hun har fri tar han henne alltid med ut, minst to ganger til dagen. De går tur i vogna, hun er med han og klipper plenen. Idag har de lagt vafler i lag siden han har bursdag. Hun har kost seg med slikkepotten..

Nå er jeg høygravid og på den uka etter at han er komt hjem har jeg stått opp med henne to ganger, og han 5 ganger. Herligt!!

Han syns det er topp å få mest mulig ut av tiden med henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...