Gå til innhold

Middag til 8 mnd. Hjelp meg. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips på hva jeg kan lage? Skal lage og fryse middag til tulla men er litt tom på ideér på hva jeg kan lage.

Hva liker/likte din baby best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lagde grønnsaksuppe til hele familien, og tok grønnsakene og pølsene med litt mindre vann og moset til lille. hun elsket det :o)

fiskeboller i hvit saus

kjøttkaker i brun saus

Skrevet

Ingen flere som har noen ideér til meg?

Tenkte få laget opp og fryst i begynnelsen av neste uke. Men vet ikke hva jeg skal lage og derfor vet jeg heller ikke hva jeg skal handle.

Tips?

Skrevet

Jeg pleier å ha alle ingrediensene sammen i en kjele med omtrent det vannet som skal være med i retten... Altså lite vann:)

* Laks, potet, gulrot, brokkoli, vårløk, noen dråper sitron, dæsj smør eller god olje, pepper, dill og persille.

* Kyllingfileet, søtpotet, gulrot, sellerirot, (potet), løk, olje, hvitløk, karri.

* Kjøttdeig, tomater, gulrøtter, sellerirot, pasta (kokes for seg dah), olje, laubærblad, basilikum, pepper

* Potet, gulrot, kålrot, sellerirot, purre, storfekjøtt, bladpersille, laubærblad, smør/olje, pepper

Det var det jeg kom på i farta:) Min lille tass har ikke noe som helst ømfintlig mage, så jeg kan gi han nesten hva som helst, men du kann jo droppe løk og andre ting som er litt sterkt... Har selvfølgelig ikke store mengder pepper i, er bare for å få pittelitt smak.

Sjekk ut barnemat.com, der er det endel bra oppskrifter.

Skrevet

Tusen takk for gode tips. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...