Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp til å forstå hva som skjer nå...Hadde ikm i går, men ingen mens kom. Pleier å være på slaget 28 dager syklus og har aldri noe som helst symptomer på at tanta er på vei. Hatt murringer i magen siden i går, ømme pupper siden tirsdag (pleier aldri ha det) og i dag er de litt "hovne". Fått små nupper på brystvortene (fikk det når jeg var gravid med 1. mann men aldri ellers). I går kveld/ natt hadde jeg skikkeli halsbrann, har det aldri heller! Er på do og tisser i ett kjør også. I dag hadde jeg bittelitt friskt blod i utfloden et par ganger men så vidt det syntes på papiret, nå er det ingen ting. Tok cb grav. test på torsdag etterm, lørd. kveld og i dag tidlig, alle negative...Den burde vel slått ut i dag tidlig hvis jeg var gravid vel? Eller kan det ta lang tid? Slo ut med en gang med nr. 1. Skjønner ikke hvorfor kroppen gir alle tegn til å være gravid når testene er neg. Forstår jo at kroppen kanskje spiller meg et lite puss, men det er vel lov å håpe...litt (-: Noen som har vært borti lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...