TinkaLill Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 hei! skulle hatt ikm 20 september, men tanta er enda ikke kommet.... hvis syklusen min stemmer slik som den har gjort i det siste så er jeg gått over tiden... har ømme bryst, har kvalme, men har også sug i magen..litt mensmurringe vil jeg si... har tatt tester som viser nagativt:( men kan jeg være gravid fordet? lurer også litt på hvordan brystene blir seende ut under graviditet....? kan di vise noe tegn til graviditet? kan noen være så snill å svare meg...jeg lurer så åååå veldig:) takk:)
Liagora med 2 jenter Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, du kan være gravid til det motsatte er bevist, Dvs at tr kommer. Du må nok bare vente ett par dager for å så teste deg igjen. Men det er faktisk en del som ikke slår ut som gravid før en god stund etter IKM. Krysser fingrene for deg;o)
Dotten Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Så lenge tanta ikke dukker opp, er sannsynligheten eller muligheten for at du er gravid, stooor. Men, ingen garanti da. Brystene blir jo større ved en graviditet, pluss at område rundt og brystvorten selv, blir gjerne litt mørkere og ev. større. Ikke alle får dette... Merket ikke noe til det sistnevnte selv. Ta deg en tur til legen for en ev. gu og/eller blodprøve, så finner h*n fort ut om det er en liten spire der inne Lykke til!
Babyønske �� Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hvis du skulle hatt mensen 20 sept, så er du jo 10 dager over tiden. Du har jo vanlige graviditetssymptomer, men dessverre så kan det også være symptomer på annet også, f eks pms. Jeg trodde også jeg var gravid første mnd vi begynte å prøve. Hadde skikkelig ømme bryster, mye murring og stikking i magen, rar smak i munnen.(annerledes smakssans), fikk ikke mensen til ventet tid, den kom 4 dager på overtid. Jeg har aldri vært borti lignende, så jeg hadde trolig bare skikkelig hormonkrøll. Har fortsatt litt av symptomene, skikkelig forvirrende :-(. Kan dessverre ikke svare deg noe bedre. Men du kan kanskje kontakte lege og få teste der, evt med blodprøve.
TinkaLill Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 ja så så jeg forresten under symptomlista at hår sekkene rundt bryst vorten synes bedre, jeg har nupper som ringer rundt brystene, er det hårsekkene?hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå