Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 folk her inne helst vil ha jenter???? var inne på jente/gutt forumet og det eneste folk der inne er opptatt av er "hvordan lage jente" Noen skal til å med ta turen til Russland for å "plukke ut jentene".....syns at det er å gå for langt. Et barn bør da være ønsket uansett kjønn!!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 hvis det virkelig er sån, ja da er folk domme. for min del er det uansett om det blir jente eller gutt. babyen er like mye elskverdig forde.
Tony Soprano Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Ja det helt ufattelig, og ikke minst forkastelig! Det er et sykt, sykt samfunn vi lever i! Det minner faktisk ganske mye om gamle nazi-tyskland. Vi skal velge hva slags mennesker vi vil ha og hvem vi ikke vil ha. Jeg for min del synes likevel det er mindre sykt enn at det er lov å velge bort fullt levedyktige barn med downs syndrome og andre syndromer/sykdommer som absolutt ikke er dødelige. Synes det som er spennende med å leve nettopp er det at jeg treffer så mange forskjellige mennesker. Jeg synes mangfold er bra. Det beriker verden, og ikke minst mitt liv! Dessverre er det blitt sånn at det finnes første- og annenrangs mennesker. Fryktelig, fryktelig trist!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Det er ikke noe i veien for å håpe på at de får jente....eller håpe at de får gutt. Det vil ikke si at man blir skuffet hvir det motsatte dukker opp. Veldig mange håper at de får en gutt og en jente, det vil heller ikke si at de blir skuffet hvis de får samme kjønn. Det er normalt av damer å ønske seg jenter(selv om ikke alle gjør det). Det har med å identifisere seg med barnet. Damer har lyst til å kle opp jenter i fine kjoler, sløyfer i håret osv... Mennene vil gjerne ha en gutt de kan ta med seg på fisketur osv. De fleste ender opp med å elske barna over alt på denne jord, uansett hvilket kjønn barnet har, så jeg anser ikke dette som et problem i det hele tatt.
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 er enig med deg der lompa75. jeg ønsker at det første barnet mitt blir jente men blir det gutt så blir jeg like glad i det for det:) men jeg syns det er drøyt hvis noen drar til russland eller hvor enn det var å "plukker ut" jentene eller guttene.. men folk må jo få gjøre det en vil men jeg hadde ikke gått så drastisk til verks:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg ønsker/ønsket meg gutt, men da jeg fikk vite på ultralyd at det så ut til å være jente, ble jeg like glad:) Hun er frisk og rask, og ØNSKET allikevel!! Jeg og sambo ønsket oss et barn, uansett kjønn, og det får vi!
Dægern døtte Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Har 2 gutter vi, prøver på nr. 3, håper på jente jeg:-) Men tar det som måtte dukke opp med glede!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Ønsker meg jente og har ønsket det alle gangene men har 2 gutter og venter nå nr 3 som jeg ikke vet hva er ennå. Håper på jente men blir det ennå en gutt så går det bra også! Han blir ikke sendt i retur av den grunn!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 så morsomt at jeg leste dette innlegget nå... jeg og sambo kom akkurat framtil at vi helst vil ha gutt... det er fordi vi synes det er så fælt at jenter må gå rundt å bekymre seg for voldtekts forsøk... har selv vært utsatt for et og det er for vpndt å tenke på at jenta mi kan bli utsatt for det samme. så håper virkelig jeg får en gutt!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Fra ordliste.no elskverdig -; (meget) vennlig og imøtekommende: vil De være så elskverdig å vente et øyeblikk / tale i en elskverdig tone Jaja så lenge du har en elskverdig baby, så.
Amanda- Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 min mening er at man har lov og ha ønske. ingen kan nekte deg det...men skjønner godt hva du mener. er delvis enig.. jeg venter jente selv... men kjønnet spiller nada rolle for meg=) så lenge ungen er frisk.. det er det som betyr noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå