Gå til innhold

Graviditetstest - hvem er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke begynt å teste meg ennå, men nå skal jeg det snart og blir glad hvis dere kan dele hva dere har best erfaring med og ta gjerne med pris! Jeg har sett at det annonseres her på sidene for afrodite - har noen prøvd denne? Den får du kjøpt på hurtigtest.no, 2 stk for 100 inkl porto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri kjøpt på nettet her, kun Clear Blue og Quick respons..men bør vel begynne å vurdere å kjøpe billig tester, siden det har gått noen lapper på dette nå.hehe:) Men vil nok tro at det ikke er så stor forskjell. Med quick respons har jeg fått feil resultat på de fleste jeg har tatt så den anbefaler jeg ikke. Har liksom alltid kommet ett svak positiv strek rett før det har gått fem minutter. SKUFF SKUFF SKUFF. Men mulig den er bra når man tester positiv på rett;)

Skrevet

Takk skal du ha, da skal jeg ikke kjøpe den i alle fall! Men clear blue er bra?

Skrevet

Synes egentlig ingen tester er bra, for jeg har ikke fått positivt enda..hehe, men clearblue er bra vil jeg si. Var den jeg brukte med førstefødte.

Skrevet

Jeg kjøper, som veldig mange andre her inne, på www.billigetester.no. Kjøper både strimler, som er billige, og som jeg begynner med, og så har jeg en vanlig CB på lur, som jeg bruker for bekrefte :-P, hvis det skulle bli utslag på billigstrimmelen. Så med andre ord garderer jeg litt, hehe:-)

Skrevet

Jeg har brukt mange forskjellige, men ingen er bedre enn Clear Blue. Jeg hadde kun kjøpt den. Det eneste som er litt synd er at den er så dyr i forhold til mange andre, men jeg synes det er verdt det når den er den mest pålitelige :)

Skrevet

Clear Blue Digital er best ift klart svar. Slipper å tolke svake streker, skyggestreker o.l. Men så er det jo dyrt å bruke mange CB digital også da..

Skrevet

Jeg har kjøpt eggløsningstester på www.billigetester.no og når man bestiller så får man muligheten til å kjøpe graviditetsteststrips med rabatt sammen med eltestene. Jeg kjøpte 20 strips el no slikt, så nå har jeg en stund :-)

Om de er bra eller ei vet jeg ikke. Jeg har bare testet negativt med unntak av en svak positiv noen dager før IKM, men testa igjen neste dag og var da negativ... Så jeg har nok mistet supertidlig.. Neste gang jeg får svak positiv så skal jeg teste på nytt med en gang hvertfall. Jeg har også tenkt sånn som noen andre skrev her, at jeg skal teste med en CB når jeg får positiv stripstest for å bekrefte det :-)

For min del, så hadde jeg kommet til å brukt mye penger skulle jeg kjøpt vanlige tester. Jeg klarer ikke å la være å tjuvstarte testing før IKM, og ender derfor med å gjerne ta en 5-6 tester hver prøveperiode. Noe jeg har råd til så lenge det er strips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...