Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 I barnehagen vi har her hos oss vet jeg om ei som har fått jobb. Hu ønsker seg ikke unger selv (ikke at alle må det), men hu har ikke erfaring og tror ikke hu er så fan av unger. Hu søkte på jobben fordi hu da kan gå til jobb. Tror det er førskolelærer stilling hu har fått. Merker jeg er skeptisk til å la småen være hennes ansvar. Sikkert teit, derfor er jeg anonym nå..
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 hvorfor skulle en person som ikke ønsker jobbe med barn, søke jobb i en barnehage??tror ærlig talt ikke hun søkte fordi hun kunne gå til jobben, selv om det sikkert var et pluss.Og så er det vel litt tynt å "tro" at hun ikke er fan av unger. Skjønner godt at man kan være skeptisk til barnehageansatte da de faktisk skal ta vare på våre små barn, men jeg syns du kan gi henne en sjanse. Kanskje er hun kjempeflink med barn!=)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Vet det høres rart ut, men jeg kjenner hu ganske godt (alikevel er jeg skeptisk) Vet og at hu søkte på jobben fordi det er nærme (i hovedsak). Hadde en jobb hu syns var spennende men slutter nå for det var for langt å kjøre, ennå i prøvetid der..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Du kan trøste deg med at har hun førskolelærerutdanning så kan hun mye om barn. Jeg tror at du kanskje tar feil i forhold til om hun liker barn, da jeg ikke kan tro hun går flere år på høyskole som bare gjelder barn, hvis hun ikke liker dem. Gjør hun en dårlig jobb blir hun nok ikke lenge der
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 er barnevernpedagog, tilfeldig valgt, det hun kom inn på. men ja, får være åpen til det
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Herregud...hvis hun har fått jobben så har hun vært gjennom et intervju og hatt nødvendige kvalifikasjoner. Trenger ikke ønske egne barn eller ha egne barn for å gjøre en glimrende jobb i barnehagen. Og hvis du kjenner henne, du kjenner henne sikkert som privatperson...ikke som barnehageansatt... Sikkert en flott ansatt!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 For å si det slik. For å få en førskolelærer stilling, må hun være utdannet førskolelærer eller så må de ikke ha andre søkere til den stillingen siden hun har fått den og er barnevernspedagog. Da har de fått dispensasjon til å ha henne der inntil de får en som har utdanningen. Man trenger ikke ha egne barn for å jobbe i bhg. Jeg har en helsesøster som ikke har barn selv, men er kjempe flink. Så jeg synest ikke du skal dømme henne før du har sett hvordan hun er som ansatt. I tillegg så tviler jeg sterkt på at hun tok en utdanning bare for å ta en utdanning som omhandlet barn dersom hun ikke liker barn. Og under utdanningen har en praksis hvor en blir tett oppfulgt med tilbakemeldinger,så om det hadde vist seg at hun ikke egnet seg sammen med barn ol, så hadde hun fått beskjed. Ta det med ro og la henne få litt tid på seg. Hun kan overraske det positivt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå