Flying Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Er det noen som kan hjelpe meg her.. Jeg har en todelt lønn. Jeg har en grunnlønn og en provisjon. Provisjonen varierer fra måned til måned. Hvordan skal jeg da regne ute lønnen min? Skal jeg ta gjennomsnittet fra i fjor, siste året eller skal jeg bare gå ut i fra den siste mnd?
Flying Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2007 Vet ikke om det har noe å si, men arb.giver betaler lønn under permisjon.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Min lønn varierere veldig fra mnd til mnd.. har skrevet en ca lønn selv pr mnd på skjemaet. Men nav rekner utifra gjennomsnittet 6 av 10 mnd eller noe sånt. Vil tro det vil gjelde deg også.. Men kan kanskje være annerledes siden arbeidgiver betaler lønn i permisjon...? Off, dette var ikke noe godt svar:-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Du må be arbeidsgiver regne ut et gjennomsnitt. For meg regnet de ut for 12 mnd tilbake, for å få et reellt snitt. Dette tallet skriver du på skjemaet. Det er arb.giver som må bekrefte det, i det skjemaet som de sender inn.
snartgift.no Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Så lenge arbgiver betaler lønn trenger du ikke oppgi inntekten til NAV. Det har hvertfall ikke jeg gjort. Men jeg har kun fastlønn, ingen provisjon. Hvis jeg var deg hadde jeg ringt personlakontoret og hørt med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå