Gå til innhold

Hvordan ligger dere an med vekten jenter????

Anbefalte innlegg

Skrevet

36 uker og 7 kilo=(

Men nei det stemmer ikke med meg. Med alle tre har jeg gått mest opp i begynnelsen av svangerskapet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veide 60-62 kg før jeg ble gravid. Gikk opp til 72 kg de tre første månedene!! :o

Etter det så har jeg (heldigvis) bare gått opp 3 kg, mens babyen har vokst helt normalt.

Veier nå 75 kg og er 39 uker på vei. :)

Skrevet

Jeg er 39+3 og har lagt på meg ca. 12 kg til nå. Siste 4 kg har kommet de 4 siste ukene.

Skrevet

Uke 40, har gått opp 7,5 kg. Ingenting de siste ukene, men babyen er nærmere nærmere 4 kg, så hun forsyner seg godt :-)

Skrevet

En uke til termin. Lagt på meg 6 kg.

Skrevet

29 uker her... lagt på meg 1 kilo.

Skrevet

Opp 5,5 kilo. Er i uke 28. Gikk opp ti kilo sist, men bare et par kilo de siste par mnd.

Skrevet

Opp 10 kg og er i dag 30+4. Har lavere aktivitetsnivå enn før jeg ble gravid pga kynnere og vond rygg. Ellers spiser jeg som før.

Ser ut til at alt fra +1 til + 30 er normalen og sier hverken om hva og hvor mye man har spist eller hvor mye man har beveget seg ift alle innleggene her:-)

Skrevet

36+1, opp 5kg. Gjekk ned 6kg i begynnelsen pga oppkast, så har i praksis gått opp 11kg etter det.

Har gått opp nesten 1kg pr veke dei 2 siste mnd.

Skrevet

Jeg synes jeg ligger veldig godt an med vekten! Er 33 fullgåtte uker og har gått opp 7 - 9 kg (alt etter om jeg går etter min egen eller jordmors vekt). Hadde et normalvektig utgangspunkt så dette ser slett ikke så verst ut! Jeg spurte jordmor da jeg var på kontroll i forrige uke om det er vanlig at man raser opp i vekt de siste ukene, men det mente hun at man ikke gjorde såfremt man ikke fikk vannansamlinger i kroppen. Så jeg er optimist :-)

Synes ikke 7 kg i uke 29 høres mye ut, nei..

Skrevet

34 uker og opp 8-9 kg. 4 dager til høygravid og det er først nå i svangerskapet jeg føler meg fin! Synes ikke jeg har sett mye til den "gravide gløden" før nå, men nå for tiden føler jeg meg flott!!!

Skrevet

hei! jeg er i uke 41 og har lagt på meg 14 kg. jeg la på meg mest frem til uke 32.

Skrevet

Er 30+1 i dag og har gått opp rundt 8-9 kg til nå. Det raste på mellom uke 22 og 26, men nå har det heldigvis stoppet litt opp :) Er 1,73 og veide 63 da jeg ble gravid. Er nå 71-72 kg.

Skrevet

Er i uke 38 og har gått opp ca 9,5 kg. De fleste fra uke 30 til nå tror jeg. Blir litt mere stilesitting på slutten så det kan nok komme av det at mange legger på seg mer da. Håper det ikke blir mer enn 12 kg så det ikke blir så vanskelig å få dem av igjen,men samtidig sier de som har lagt på seg mye at det kan gå fort av det også. Tror ikke vi skal bekymre oss så alt for mye med vekta, bare prøve å være litt fornuftig med hva man putter i munnen. Ikke alltid like lett det da men.

Skrevet

Føler meg som en hval i forhold til vekta deres her, men here we go!

Er 40+6 og har lagt på meg 23kg.

Skrevet

er også i uke 29 og har lagt på meg 7 kilo. Hadde det forrige gang også, og da endte jeg på opp 12 kilo til fødselen...

Skrevet

Jeg er i uke 37 og har lagt på meg 10 kg

Skrevet

er i uke 32 med tvillinger, har lagt på meg ca 8 kg, er lei av at alle masser om at jeg må legge på meg mer- ikke så lett når det ikke er plass i magen...

Skrevet

er 30+5 og har gått opp 8 kg. De 3 siste kiloene fra uke 26-30.

Skrevet

jeg hadde og lagt på meg rundt 8 kg i uke 30-er nå i uke 38 og er oppe i 11kg-synes ikke dette er mye-føler meg helt super:) de meste kom i 2 trimester...

Skrevet

er i uke 40 å har lagt på meg 2,8 kilo har ikke hatt matlyst....

Skrevet

Hei!

1.svangerskap la jeg på meg 35 kilo!!! Mye vann, men det utgjorde ikke hoveddelen.

2. svangerskap la jeg på meg 25 kilo.

Er nå i uke 36 med nr 3, og har lagt på meg 12 kilo.

Gutter alle gangene :-). Ingen forskjell på matlyst eller mat-mengder. Det er helt sikkert hormonstyrt, for jeg har aldri klart å legge på meg så mange kilo på 9 mnd bare ved matinntak. Spiser som normalt :-)

Så jeg synes ikke 7 kg er mye etter 29 uker !!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...