Gå til innhold

Har dere kommet ned i startvekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det, og gjorde dere noe spesielt? Annet enn å slenge i sofaen og spise snop..? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tilbake til den vekta jeg hadde før jeg ble gravid. Gikk opp over 19 kg og nå er alt borte. Har ikke gjort noe for å gå ned...

Skrevet

nope....5 kg igjen og de sitter som støpt:( Til tross for en times tur hver dag, lever et veldig aktivt liv og lite godis(kanskje ikke lite nok;))

Noen tips til de vanskelige siste kiloene?

Skrevet

Jeg har gått ned til 55 kg nå!! Er veldig fornøyd. Er 170 høy og veide 60 kg før jeg fikk barn. Har en sønn på 2,4 pr og en på 4 mnd.

Skrevet

Tipset mitt var forresten amming og laaaange turer...

Skrevet

Var tilbake i startvekt etter en uke jeg, utrolig men sant! Håper jeg er like heldig neste gang for jeg gjorde ingenting, kunne knapt gå etter alle stingene...

Skrevet

Ja, jeg er der jeg var før jeg ble gravid. 3 1/2 mnd etter fødsel. Gikk opp 17 kg i svangerskapet. Ikke gjort noe for å gå ned. Bare gått litt turer, sittet i sofaen og spist masse snop, hehe:)

Skrevet

Nope... Har 3kg igjen til start vekt og 6 kg igjen til ønsket vekt... Men sukk det går treeeeeeegt!

Skrevet

Jepp, gikk opp 17 kg, og alt er borte nå 8 mnd etter på.

Har ammet (tror det hjalp meg enormt), vert litt flink i perioder med¨å ikke spise snop, ta litt mindre porsjoner mat og heller spise litt oftere. Og gå turer.

Skrevet

Gikk opp 17 kg i svangerskapet. Nå, 2 mnd, etter er 16 av disse kiloene borte :) Har ikke gjort noe spesielt egentlig, gått en del tur og vært litt forsiktig med snop. Men ikke hysterisk.

Tror det hjelper veldig på at lillegullet krever mye mat og legger på seg i rekordfart, ca 300 gr pr uke.

Skrevet

Jeg gikk ned til normalvekt rimelig kjapt. (Hadde lagt på meg 13kg)..Gjorde ikke noe spesielt for å gå ned, men i tilknytning til amming så sluttet jeg å spise snop og andre ting jenta kunne reagere på, samtidig som jeg gikk en del tur med henne.. Så det har nok hjulpet en del på vekta også=)

Men så er det jo også veldig individuelt hva som skal til siden vi alle er så forskjellige!

Skrevet

Har fremdeles 4 kilo til startvekta, men kan godt bli 5-6 kilo før jeg er fornøyd (eller blir man noen gang fornøyd egentlig?) La på meg 22 kg, 17 av disse forsvant første uka. Etter enda en uke var 1 kg til borte. Men disse siste sitter fast. Jeg går masse lange raske turer og har de siste 3 mnd trent i gjennomsnitt 6-8 timer i uka + jeg går på bailine timer. Har fått strammet opp en god del, men er fremdeles litt "blaut" i magen, til tross for masse magemuskler under fettet;) Nå har jeg ødelagt kneet, så har ikke trent eller gått tur på 1 uke :( sjedeligt.....men gleder meg til det er bra igjen, skal foresten til spania om 1 uke kan ikke si jeg gleder meg til å gå i bikinien jeg ikke har....hehe! Godt vi har takterasse, kan gjemme meg der;)

Skrevet

3 mnd etter så veier jeg 1 kg mindre enn før graviditeten, uten at jeg har gjort noe for det. Kunne ha tenkt meg å gått ned mer, men da må jeg nok trimme og kutte ut godteriet...

Skrevet

Etter denne tredje prinsen min går jeg bare oppover og oppover - med de to andre, dog jeg var MYE yngre da, var jeg slank og uten mage kort tid etter fødselen..

Ser på en link jeg viste til i går (ble anonym ved en feiltagelse) angående en annen tråd om vektreduksjon og trim at de tilbyr gratis powertrening.. Powertrening høres både slitsomt og moro ut så om jeg klarer å karre meg dit så tror jeg at jeg vil teste ut dette..

Skrevet

Jeg har aktivt spist snop og er gått ned alle kiloene + 3 til :)

Skrevet

sukk....jaja jenter. Derer er jammen meg heldige! Jeg la på meg over 30 kilo i svangerskapet. Gikk ned 18kilo på to uker. Resten sliter jeg med. Hører med her at jeg fødte for snart 5 uker siden bare. Går masse lange turer hver eneste dag og løper opp og ned trapper og vasker og styrer på. Hadde flat mage før graviditet, den er nå slapp og bollete:-(

Skal starte med treningen igjen neste uke:-)

Skrevet

Var 4 kg mindre enn startvekta når jeg kom hjem fra sykehuset. Var ca. 18 kg lettere på 1 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...