Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Bare lurer på hvordan den ser ut.. Tror kanskje min gikk i stad..er bare 33 uker.,
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Slimproppen trenger ikke inneholde blod. Den kan være helt uten blod. Om den er uten blod betyr det bare at du ikke er moden. Om den inneholder blod betyr det at du er moden.
Jorunn79 m/ jente i magen Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Min så ikke ut som en propp i det hele tatt - mer som brun utflod (veldig seig...jæææk)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Ok..men er den blank eller kan den være litt hvitaktig??
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 min var hvit med blod. Så ut som en brennmagnet:P
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Min minnet litt om en liten del av en glassmanet, bare littegrann mykere.... Helt gjennomsiktig, og små striper av blod i den (gikk et par dager før førstemann ble født).
Sunshine2222 Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Oi! Jeg var hos lege i dag og hun sjekket meg vaginalt, etterpå kom det mørkt blod og litt slim, kan det være proppen, eller bare en reaksjon på undersøkelsen??????
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Tror ikke det helt stemmer ang blod og modenhet i slimet. Forrige gang jeg fødte kom slimproppen uten blod. og fødslen startet kort tid etter.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Min propp kom samme kanskje 8 timer før datra mi var ute.. Hvis ikke jeg var moden da, så veit ikke jeg... Den var helt blank, seig, og lang... Hehe kunne dra i den med dopapir uten at det skjedde så mye. Ligna litt på blank gummi som jeg dro ut...
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Men i steike så mye trykkleif det var her da... Slimproppen kom samme DAG, kanskje 8 timer før dattra mi var ute... Hehe men alle skjønner det sikkert uten at jeg må pirke sånn på meg sjøl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå