Gå til innhold

Flere som har fallt under SF mål siste måneden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos JM nå og jeg var under kurven, så det blir UL på onsdag..

huff, syns ikke det var noe ålreit.

jeg og barnefaren er små, så det kunne ha en sammenheng med det.

noen som er/har vært i samme situasjon, eller som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjedde med meg... har vært på 3 ekstra UL men babyen har det fint. Legen sa at det kunne være babyen som festet seg nede i bekkenet.... men at det var rutine å sjekke alle SF-mål utflatinger.... Har selv litt lite fostervann - og dette førte til fall av SF-målet, men baby har det kjempe bra uansett. Vet det er helt umulig å ikke bekymre seg.... men alt er sikkert bra!!!

Gir deg gjerne et tips... ikke reis fra UL hvis du ikke har fått svar på alle spørsmål... jeg reiste nemlig hjem etter første ekstra UL med flere spørsmål enn jeg hadde hatt før jeg kom dit... og var dermed enda mer på "tuppa" enn jeg hadde vært før UL!

Skrevet

mener du under den røde linjen eller helt under den grønne??har ligget litt under den røde hele tiden med alle mine barn men nå har den kommet opp til litt OVER den røde sådet kan endre seg fort igjen:)

Skrevet

jeg har ligget på den røde streken helt til nå, men idag var jeg utenfor det grønne feltet..:(

Skrevet

Neimen...! Er sikkert bare jenta di som er så liten siden dere er så små selv! Hadde det vært noe "farlig" så hadde du nok blitt sendt avgårde på UL med en gang.

Snakker med deg på msn i morgen!

Skrevet

behøver slett ikke være liten heller men at hun ligger godt inntil.låg under streken som sagt jeg men fikk store gutter på 4.2kgog 3.9kg,53 og 54cm:)sikkert ikke noe å bekymre seg om.men det er bra det blir sjekket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...