Gå til innhold

Jentesex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som tenner på dette??

Jeg bruker ofte å fantasere om jentesex:) Gjør med sikkelig kåt!!

Men har aldri kysset en kvinne før....

Noen med jentesexerfaringer??

Ikke ment som krangelinnlegg... men ville gjerne være anonym om dere skjønner:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke "my cup of tea", men om jeg var interessert i temaet, ville jeg vel lete på helt andre nettsider enn denne.

Skrevet

..jentesex er digg!!!

tine

Skrevet

Hvorfor sier du det? Selv om vi som er her inne alle er gravide, så er vi ikke like! Synes dette er akkurat det rette stedet jeg! :)

Jeg har noe erfaring med jentesex ja. Veldig godt!

Noe spes du lurte på?

Skrevet

Jeg sier det fordi jeg skulle tro at HI fikk flere og "bedre" svar på andre nettsider enn denne, men jeg er helt sikkert bare for konservativ.

Skrevet

Du finner nok flere likesinnede på "sex i svangerskapet"-debatten her inne,ta en titt der,du,her bare krangler og mobber vi!

Skrevet

Nei, det var egentlig ikke noe spes...

Men arti å høre om andres erfaringer.... for jeg tror ikke jeg noen gang vil tørre å gjøre fantasien til virkelighet!!!

Med en gang fantasien blir litt for virkelig så tenner jeg ikke så veldig ijæn!!!:)

Men drømmen er at jeg og ei jente har sex mens min kjære og hennes kjære ser på, så har vi sex med våre respektive og jentesex igjen:)

Liker ikke tanken på at samboer har sex med andre jenter... ikke komfortabel med den tanken!!

Men vil gjerne at han skal se på... og gjør han svært så kåt!!

Men om jeg kan spørre... i hvilken sammenheng hadde du jentesex???

Var det bare der 2??

Merker jeg er svært nysjerri på dette temaet:)

Skrevet

Første gangen jeg hadde sex med en jente, var for flere år siden med min beste venninne. Vi har alltid vært veldig åpne om ting og snakket åpent om sexlivet vårt. Så hadde vi en dag vært på en sex-butikk og handla en dildo/vibrator til henne og typen. Så da vi kom hjem til henne og begynte å se nøyere på den, begynte vi å snakke om sex og hva slags sex vi likte. (Vi kjente hverandre VELDIG godt). Da vi kom inn på pupper kommenterte hun at jeg hadde så runde og sexy pupper og spurte så om hun kunne få ta på dem. Det ene ledet til det andre og det ente med at vi testet ut dildoen på hverandre! ;)

Andre gangen traff jeg et par ute på byen. Ble sittende å snakke og drikke med dem. Så begynte jeg og hun å danse, sånn veldig intimt og sexy, noe typen hennes tydeligvis tente på. Så det endte med at vi dro hjem til dem alle tre. Jeg slikket henne og de hadde sex. Jeg ville ikke ha sex med han.

Trdje gangen var med en anna venninne av meg. Dette var vel i fjor. Hun skulle sove over hos meg, og da sov vi i samme seng og under samme dyne. Hadde ikke noe ekstra på hybelen. Vi begynte bare helt plutselig å kysse og ta på hverandre. Vi slikket hverandre masse og begge var kjempetente!!! Veldig godt! :)

Skrevet

Hørtes sikkelig spennede ut dette da:)

Er du hetro? Fordi jeg ser på meg selv som hetro, selv om jeg fantaserer om jenter!!

Har aldri tatt steget helt ut, men håper kanskje en gang å få gjort det for å se om det var like bra som fantasien!!:)

Men tenner veldig på at samboer skal se på...

Skrevet

Ja jo er vel hetro. Eller er jeg bifil...? Har vel aldri egentlig betegnet meg selv som hverken det ene eller det andre. Aldri hatt noen jente-kjæreste, og har alltid forelsket meg i gutter.

Men jeg tenker vel som så at om jeg ikke hadde vært sammen med kjæresten, eller det skulle bli slutt noengang, kunne jeg likegodt forelsket meg i en jente som en gutt, tror jeg. Så da er man vel kanskje bi? Nå er vel egentlig kjæresten min også bi tror jeg. Vi er vel ganske enig i den saken. Og han har fortalt meg at han har vært med to gutter. Kun suging, men dog!

Jeg synes vel egentlig det bare beriker sexlivet vårt.

Dessuten, som jeg har sagt til han, vil jeg heller bli dumpa for en gutt enn en anna jente! :)

Skrevet

jeg tenner utrolig på jentsex! jeg tenker at jeg har sex med jenter når jeg har sex med sambo og jeg ser på filmer på nettet av jenter som har sex! har også hatt sex med jenter, og det er så vanvittig deilig og spennende!!

Skrevet

Jeg har tenkt tanken flere ganger. Jenter er utrolige flotte. Men å kjøre løpet ut å ha sex med ei jente? Neppe..æsj..blææ!!! :-P

Skrevet

jeg har ei venninne jeg pleier å ha sex med ;o) utrolig digg. av å til er hu med sammens med meg typen å...

jeg er bifil da.

Skrevet

Heldiggris! Høres utrolig digg og spennede ut!

Hvordan traff du henne? Hvordan ble det til at dere alle hadde sex?

Skrevet

ble vel kjent når vi var sånn 16-17, begynte å henge på "pubben" her... nå er vi 26...så begynner å bli noen år...;o) hu er å bifil da. så d gikk egentlig helt naturlig, av seg selv. jeg syns hun er fiin ;o)

Skrevet

Jentesex tenner meg noe jæ***...Mmmmmm.. har aldri prøvd, tror ikke jeg kommer til å prøve, men fanasien har jeg;)

Skrevet

heisann..jeg hadde vel sex med jenter før med gutter og begynte ganske tidlig..det er utrolig digg,spesielt vis jenta er deilig..noen år siden sist,men kunne ønske jeg kunne gjøre det igjen,hadde vært deilig..men syns det er vanskelig å liksom møte på noen som liker det eller som vil det og,og skal jeg liksom spørre venninene mine om det rett ut vis jeg vil ha noen av dem??sliter med å komme frem etter så lang tid,tror ikke jeg er bi,bare synes jenter er sexy og kunne tenke meg og tilfredstille en..du burde gjøre drømme til virkelighet,du aner ikke hva du går glipp av vis kjemien er der..og siden jeg sier set så skal jeg selv skjerpe meg og ha jentesex snart igjen hehe..good luck..

Skrevet

Æsj og blæ er vel kanskje litt teit å si om det eller? Om ikke du liker det så er det andre som faktisk er lesbiske eller bifile som liker det. Ikke hyggelig at andre sier æsj og blæ om det da. :)))

Skrevet

Du er nok Bi jenta mi. He he, må le da!!! Hvis du har lyst å ha sex med ei jente kan jeg ikke si du er annet enn lesbisk eller bi. Sier seg selv liksom...

Og 10:10:

Æsj og blæ...er vel smak og behag da. Er ikke dette på kranglesiden da? Mener ikke å krangle nå (ikke misforstå) men jeg er ikke lesbisk eller bi og har derfor lov til å syntes det er ekkelt. Og uttale meg med egene meninger.

Kan bli motsatt også da. Du kan såre meg siden du IKKE syntes det er blææ (for å sette det på spissen).

Men med full respekt til dere. Ikke noe i mot det jeg. Ville bare ikke gjort det selv. Er 100% hetro..og det er nok ingen av dere, hehe...bare innrøm det. Er så mange som bare skriver: er ikke lesbisk eller bi altså, men har bare en fantasi om det...HALLOOO!!!!!!!!! KOKKO!!! Ringer det en klokke her eller???

Skrevet

og forresten:

Lag dere en hemmelig gruppe på facebook da vel, så kan dere sikkert møtes å prøve ut fantasiene deres. Sikkert ikke så dumt. Ingen ting er vel bedre enn det;)

Skrevet

Lesbisk eller bifil går ikke bare på hvem du liker å ha sex med.

Det dreier seg egentlig mer om hvem du forelsker deg i. Man kan tenne på jentesex og like det, men aldri forelske seg i anna enn gutter. Da er man ikke lesbisk! Jeg foretrekker å snakke om det her jeg, ikke på facebook. Om det ikke plager deg???

Skrevet

har kysset en jente før, "smask"-kyss, no more.. men tenner nok ikke på det...

Skrevet

å fy faen. slikk meg a::):):) mmmmmmmmmmm blir så kåt av at noen slikker meg over nettet assssssssssssssssssss

Skrevet

jeg er så våt i fitta. kan godt slikke opp all saften din. mmmmmmmmmmm:) blir bare våtere av det;) elsker å slikke deg på nettet. namm namm:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...