Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hvor får jeg kjøpt det og er den fra 4 mnd?
Nesly Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Får kjøpt den på helsekost butikker. Er fra 4 mnd ja. God grøt som vi brukte mye i 4-6 mnd alderen:)
**snuskeluska** Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Fåes kjøpt i helsekost butikker og er fra 4 mnd. Lillegutt er veldig glad i den.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Tusen takk for svar! Skal den blandes med vann eller mme? Hvor mye er det for pakka?
Nesly Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Den skal blandes med mme eller mm. Husker ikke helt hvor mye den koster...er litt dyr tror jeg.. 35 kanskje?
**snuskeluska** Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Den kan enten blandes med både mm/mme og vann eller kun mm/mme. Her hvor jeg bor koster den kr 44,-
plutseligbolle Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har blandet den bare med vann altså... Prøvde å få ut en skvett morsmelk i starten, men det ble så mye styr for så lite. Snuppa får pupp før eller etter grøten uansett. Min søster som er helsesøster sa at det var ok så lenge hun ikke er tynn el.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå