Gå til innhold

Smitte???? HJELP...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Folkens!!!

Noen som kan hjelpe meg??? Svigermor er ikke i form og de mistenker kyssesyke eller stille lungebetennelse. Jeg er kjempe bekymret for at den lille jenta vår kan bli smittet. Svigermor var her i går og sa ikke at ho ikke var i form. Blir så overgitt over at de ikke tar sånn alvorlig, er så redd for lille jenta vår som nå er 3 mnd, vil ikke at ho skal bli syk, kan så små få disse sykdommene???? Er det dødelig for de, er så redd for å miste henne. Jeg er nok kanskje ganske hysterisk, (første barnet vårt) men mener at det er da ikke nødvendig å besøke noen med babyer når man ikke er i form.. Hva mener dere??? Jenta vår får mest morsmelk så hun skal jo få endel antistoffer gjennom dette. HUn får også litt tillegg da jeg ikke har helt nok til henne. Vær så snill og hjelp meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små barn som ammes er ofte godt beskyttet av antistoffer de får gjennom morsmelka. Tror nok ikke hun blir smittet, men du kan jo alltids ta en telefon til helsestatsjonen og høre med de om hvor smittsomt kyssesyke er, og hvor farlig det eventuelt er for en baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...