Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Skal ha gjester til middag og vil sprite opp salaten litt. Blir lasagna, salat og hvitløkbaguetter. Noen tips om hva jeg kan ha i salaten? Og evt noen med digg hjemmelaga dressing man kan ha ved siden ?
tuppemor-75 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 jeg liker å ha ulike typer salat i, som feks. rød lollo, ruccola, spinat osv. jeg har også tomat oppi (det er godt å steke cherrytomatene med hvitløk), oliven, pinjekjerner (er kjempe godt, rist dem litt i ei tørr steikepanne), en moden avocado (nam..namm... ha litt salt og pepper og sitron på den... det gir en deilig smak), rød løk eller vårløk og fetaost.....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 den løkdippen i potetgullhylla er god dressing ) ellers kan du ha kikerter, oliven, fetaost/mozzarellaost, krutonger, pinjekjerner, solsikkekjerner osv der jeg handler har de ett stativ med småsnacks ved siden av grønnsakene...
tuppemor-75 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 og den hjemmelaga dressingen som vi oftest lager er rømme, hvitløk, salt, pepper, sitron, eplecider og provancekrydder...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 mmm hvor godt Dette var virkelig til hjelp ja. hvilken butikk handler du i da? Er jo sååå godt med salat ble sulten nå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå