Gå til innhold

sykeste stedet jeg har sett

Anbefalte innlegg

Skrevet

her samles folk bare for å provosere og kaste dritt!!!!og dette er til og med et sted for gravide!!!!mange sier jo i innlegg at de ikke har barn og ikke venter barn heller.hva i huleste har dere her inne å gjøre da???!!!!

dette er barn i magen forum!!!!utrolig mange teite folk.

syntes hele kranglesiden burde bli slettet!!!sån side har ingenting på et sted for gravide og for folk som ønsker å bli gravide i det hele tatt!!!!

hilsen en med barn i magen som ikke er kranglete og barnslig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være! Det er forresten godt å registrere at du er minst like kranglete og barnslig som resten av oss her inne.

Skrevet

syns det der var ganske kranglete jeg? så mange utropstegn også da.. må ikke få et anfall av et slag.. hehe:p

selv er jeg gravid, men dette er jo også en side for folk som prøver å få barn.. mhhm.. skal ikke gravide folk krangle? det må jo være noe nytt.

den som sier det først er det selv.. du er drita barnslig!

Skrevet

oppfør dere som folk.dere syter krangler og oppfører dere som drittunger her jo.og dere skalbli mødre???jaja.....

Skrevet

Vi krangler ikke, vi DISKUTERER!!!

Hehe... Og det er godt for sjelen og sundt for hjernen!

Skrevet

på seg selv kjenner man andre;)hehe....

jeg er ikke gravid og er ikke blitt prøver ennå en gang men jeg har da like mye rett til å være her for det?er flere typer forum her blandt annet mannen ikke klar og snart prøver så da har"vi" like mye rett til å være her..

som jeg har skrevet tidligere en gang så er det litt vel mye drittkasting her og ufine innlegg, men det betyr jo ikke at alle gjør det og dette er en krangleside og da må man få lov til å diskutere og krangle...

på en mest mulig saklig måte vel og merke:)

Skrevet

"hilsen en med barn i magen som ikke er kranglete og barnslig!"

- og der beviste du det motsatte. Dette kåres herved til Dagens Mest Gjennomtenkte Innlegg (DMGI)! En premie dukker kanskje opp i posten.

Skrevet

Frielekaffe (liten pose), Twist (liten pose) og diplom er allerede sendt.

Skrevet

*knegg* Du har helt rett, den kvalifiserte ikke til storposene.

Skrevet

Er helt ny her på denne siden, men har surfet rundt på 1. trimester noen uker. Må si at samtlige innlegg jeg har lest så langt, overgår fullstendig samtalene på de andre forumene, - både hva angår formuleringsevne og perspektiver.

Velger å tro at noen saftlige diskusjoner er stimulerende for kropp og hjerne, og dermed sunt for deg og den lille.

Skrevet

Helt enig med deg HI...

kranglesiden ++ er en av grunnene til at jeg aldri ville gidde å engasjere meg på bim, selv om jeg registrerte meg med det samme jeg ble gravid. Kunne ikke falle meg inn å skulle småprate på et forum med så mange raringer.

Menneh, når jeg nå ikke er en del av det, men koser meg på diverse andre forum, er det veldig underholdende å kikke innom kranglesiden her når jeg er i det rette humøret og få meg en god latter over alle de gærne folka her. Det går jo ethvert realityshow en høy gang. :D Hehehehe

Skrevet

Det er tidlig på dagen, men her tror jeg jammen meg vi har en knallsterk kandidat til DMGI. Gratulerer med nominasjonen - det er skarp konkurranse her!

Skrevet

Ja det er godt å se at du iallefall ikke er kranglete og barnslig.

Innleget ditt er jo SÅÅÅ saklig ;););) Hahahahahahahahahhahahahaha

Skrevet

Kan jeg ikke få diskutere og krangle fordi jeg er gravid?? Hva slags diskriminering er det!?!? Ærlig talt, kom deg ned på jorda igjen! Gravide kvinner er mennesker vi og, og vi liker en god, heftig krangel innimellom for å få ut aggresjon! Får ikke lov å begynne på kickboksing akkurat nå, så de blir dette nest best!

Skrevet

hadde sikkert vært mye bedre om man sto og krangla med folk på gata i stedet for å få ut litt steam. eller gubben for den saks skyld. nei prise denne side som sikkert holder husfreden hos mange til tider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...