Gå til innhold

Gratis bleiebøtte!:D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVOR holder butikkene til anyone? Man må hente personlig så...greit å ha en adresse... ;)

Skrevet

Det er en butikkoversikt der, se på denne så finner du nok en i nærheten av der du bor:-)

Skrevet

Det gjorde jeg vettu :o)... det har en butikk på årnes faktisk som er mitt nærsenter. Så nå skal jeg av gårde i morgen å hente bøtta!!!

Skrevet

de hadde ikke fått de inn i dag :( På Nordås (Bergen) iallefall.. men skulle komme denne uka!

Skrevet

Hei, er innom fra 2.tri. Så også den bøtta, men bare lurte på om noen har noen formening om hva de mener med 6 mnd? Jeg er 25 uker på vei nå. Har termin 17. januar. Det er 6 måneder siden siste mens 11. oktober. Eller holder det at man er i 6 mnd? :P Synes det er litt uklart.

Skrevet

Aner desverre ikke:/ Bare å prøve seg fram egentlig:D

Skrevet

...skal hente idag...

Skrevet

de er nok ikke så nøye på det om du mangler en uke på å være 6 mnd...prøv så ser du :)

Skrevet

fikk ikke den jeg... er d bare i enkelte deler av landet??? printa ut å skrev under, men da jeg kom på reflex bare stirra hu dama rart på meg -detta hadde hu aaldri hørt om..dem hadde ikke sånne her....

dette var i ålesund...

hmm..

Skrevet

hmmm.. DET høres ikke lovende ut. Men det er jo ei her som har hentet. De plikter jo å gi ut bøtter da når det ser sånn reklame...hmpf.... spent på om jeg får på årnes da..

Skrevet

Jeg var innom for å hente min i går på Gjøvik. men de hadde ikke fått de inn ennå. Dama der sa at dette var et tilbud de kom til og ha i ca 2 ÅR!!!!! de skulle få de inn i løpet av denne uka så jeg tror nok at de fleste kommer til og få bøtta si :)

Skrevet

i ålesund visste de verken om kampanjen på nettet eller noe... ikke engang daglig leder hadde fått noen beskjed om dette, å sa at dem trolig ikke kom til å kjøre den kampanjen her...d synes jeg er dårlig når d står på nett... burde jo være for alle da... men men -jeg får tusle innom babycomfort å kjøpe meg en =)

Skrevet

Innom fra 2.tri, jeg..

Lurer bare på en liten ting.. Det står "ved misbruk av disse vilkår (altså fravid mellom 6. og 9. mnd, eller barn yngre enn 3mnd) vil Reflex sende faktura på bøttens verdi kr. 299,-.

Hvordan skal de kontrollere dette?

Skal man vise helsekort når man henter ut bøtta? -eller fødselsattest?

Eller får Reflex tilgang til noe slags register der de sjekker oss?

*skeptisk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...