jiha Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Har lyst å kjøpe NÅ! men d er jo for tidlig=( er 13+6
Astrid21 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er 27+2..Og vi har ikke rotet oss til å kjøpe vogn vi heller..Har god tid enda..Men vi vet at vi skal ha emmaljunga edge duo=)
troika*22.01.08* Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 kommer an på hva slags vogn dere skal ha det, noen vogner er det lang bestillingstid på. Eller om dere skal kjøpe brukt vogn...skal dere kjøpe ny vogn er det jo greit å følge med på salg, for nye vogner kommer jo fort opp i 6000 kr!!! Selv kjøpte vi vogn etter at vi hadde vert på ul, greit og betryggende å vite at alt er ok med den lille;) det va i uke 18. åsså va det salg på den vogna vi ønsket oss så vi sparte 1000 kr;)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 skal ikke kjøpe vogn jeg.. får låne.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Sist kjøpte vi vogn i uke 13 ... nå skal vi vente til mellom uke 26 & 30 tror jeg ...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Hvem sier at det er for tidlig?? Man må jo kjøpe det før eller siden uansett??
Smil74 Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Har termin 19. februar, så tenkte at salget i januar må være greit. Vet det er besteforeldre som ønsker å bidra med julegave også... Ingen hast her.
jiha Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2007 Ja kan jo kanskje kjøpe snart, kjøpe 07 vogn på salg.. det virker lurt synes jeg;) er jo kanskje litt penger på spare på d...?? tror jeg har bestemt meg for teutonia mistral, men vet ikke om jeg skal ha sving hjul eller ikke enda...
~Mita~ Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har termin i Mars, så da blir det nok kjøpt på januar salget )
Aina L Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde ei venninne son hadde kjøpt inn alt til babyen sin, den kom i uke 27 og døde etter 30 timer. Pga det tør nok ikke jeg å kjøpe noe før tidligst i februar, jeg har termin i mars
kariuss Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 er bare å kjøpe hvis du har lyst ) jeg kjøpte vognen i uke 18 ca, ellers kjøper jeg litt hver lønning ca, idag har jeg kjøpt sånn dunpose bla.a... syns det er så gøy jeg, og er liksom mye man trenger som man kommer på underveis også, masse småting som jeg ikke har tenkt på en gang! så bare begynne å handle i vei! er man jo over uke 12 går det jo som regel alltid bra uansett!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 Kjære AINA L Det skal ikke skje med deg! din venine var uheldig!
Beama Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 haha.. kjøpte i uke 8 jeg=P Var veldig tidlig men fikk 30% avslag på emmaljunga edge duo. og det kunne jeg ikke si nei til=) Om det hadde gått gale hadde vi prøvd å lage ny baby fort så vi skulle alltid fått brukt vognen=) Kjøp vogn når du selv føler for det=)
Labambie Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 Vi kjøpte for to uker siden,var da 20 uker på vei. Det var salg på 2007 modeller,så vi slo til! Men det er i tillegg det eneste vi faktisk har kjøpt. Så,det er nok smart å kjøpe nå siden det er salg på årets modeller. Vi fikk får Brio Duo til 4300,altså halv pris!!!! :) Da fikk vi også med regntrekk,insektsnett og dekktrekk..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #16 Skrevet 1. oktober 2007 Man kan ikke tenke sånn da. Det kan like godt skje noe med babyen etter den er født. Kjøp vogn når du vil! Sjansen for at noe galt skal skje er minimal!
tudeluuu Skrevet 1. oktober 2007 #17 Skrevet 1. oktober 2007 Vi kjøpte vogn i forrige uke, og jeg er i uke 22. Vi gjorde det så tidlig, fordi vi endelig klarte å bestemme oss for hvilken vi ville ha, og fikk et godt tilbud der vi kjøpte! Da var det ikke noe å vente på
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 Det er jo litt praktisk også da. Bor i leilighet og litt dumt å fylle den med alskens store babyting et halv år før termin. Så lenge ting er i hus (hehe hus liksom) et par uker før termin er jeg fornøyd. Men er veldig impulsiv, så når jeg begynner å kikke får jeg veldig lyst til å kjøpe for å bli ferdig med det ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå