Gå til innhold

Dagens mest "kjærring" innlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere på vinduene for å få vakre, blanke vinduer som holder minst til barna kommer hjem..?

Skal vaske vinduer nå.. Har nylonvask, men var ikke fornøyd sist gang jeg vasket vinduer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edikk i vannet skal vist være bra for blanke ruter.

Skrevet

Bruk zalovann og tørk deretter med avispapir.

Blir et helt utrolig resultat!!!

Skrevet

Ok, kan jeg blande eddik og nylonvask? Eller lager jeg gasskammer hjemme i stua da..?

Skrevet

Varmt salmiakvann. Tørke over med fuktig klut og til slutt tørke med avispapir.

Skrevet

rent vann, evt litt såpe i.. tørk/gnikk av med avispapir... De blir helt supre:D Skal pusse vinduer en dag selv:D

Skrevet

Tror nok det kan være smart å bare bruke eddik i rent varmt vann.

Skrevet

Jeg bruker microklut til å vaske med (bare vann på) og tørker av med en egen microklut som er spesielt for vinduer og speil (bruker nalen litt først på de største vinduene). Dette funker også på de små glassene i dørene og de sleit jeg lenge med å få fine. Prøvde med engangs, avispapir og det som var. Men microfiberkluter ble redningen her i huset:)

Skrevet

Små glassene i stuedøra har jeg gitt opp.. De blir aldri bra og nå har jeg gnikket nok på de. Er så lei av husarbeid, foreslo for mannen i går at vi skulle få oss en kone til. *knis*

Skrevet

Hvorfor en KONE til???

;o)

Mannfolk kan godt pusse vinduer og vaske!

Jeg sverger til avispapir på vinduer.Omtrent uansett hva du vasker med,blir det perfekt resultat med avispapir til slutt.

Skrevet

Hehe, si det. En mann til vil jeg iallefall ikke ha. Har nok med å skrive ut diplomer for utført husvask til han jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...