Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Noen som har vært på det? Hva gjør man om babyen VIL sove under filmen, og nekter å sove andre plasser enn vogne? For det er vel ikke lov å ta med vogn inn er det det?
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Vognen må stå i nabosalen. Detter tror jeg har med brannvern å gjøre. Tror du kan ta med bagen inn.. Får tildelt to seter, tror jeg. Ikke vært der selv, bare hørt
boble <3 Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har vært der en del:0) Setter understellet på vogna i egen sal, tar med bagen inn og får ekstra sete på biletten. Bare kom så ser du hva alle andre gjør... Veldig kos med kino:0))
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hvor gamle er deres babyer når dere har begynt å gå på babykino, da? Og hvilken dag er det?
boble <3 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Min er 2 mnd og vi har vært 3 ganger allerede. Er påonsdager kl 13:00 på Prinsen. Er ei stellematte og mikroovn ved kinosalen for de sommåtte ha behov for det.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 koster det mye og må man betale for både seg selv + baby eller bare seg selv?
boble <3 Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Koster 75kr og da er det for deg og babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå