lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 har slitet med overvekt i mange år. gikk opp 10 kg i svangerskapet, og har gått ned de igjen nå 10 uker etter fødselen. Men jeg spiser masse godteri nå! har et enormt sug, er også mere sulten, blir liksom ikke mett. klarer ikke å styre meg, går ned til butikken bare for å kjøpe sjokolade. har dårlig samvittighet. er missfornøyd med kroppen min, vil bli tynnere, men eier tydeligvis ikke motivasjon nok til å klare det. hva skal jeg gjøre. tenker alt for mye på å spise usunt. er jo ikke normalt å tenke såpass mye på godis som jeg gjør ( ër det vits i å melde seg inn i vektklubben feks? eller kommer det ikke til å fungere siden jeg er så umotivert? vet ikke hva jeg skal gjøre ( hjelp, råd, tips, oppmuntring taes immot med stort takk )
Candy girrrl Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Prøv å ikke tenk så mye på vekt og utseende. Tenk heller god helse. Tenk.. er dette sunt eller usunt i stede for er dette fetende. Spiser du sunt kan du spise deg skikkelig mett. Som er viktigt. Også når det gjelder mosjon. Ikke hiv deg på en ergometersykkel. Gå heller turer i naturen og kos deg. Så må du jobbe litt med selvbildet ditt og bli glad i deg selv. Plei kroppen din og unn deg litt luksus. Jeg tror det er mye bedre å få et sunt fokus på den måten enn ved slanking. Jeg har alltid sagt at den sikreste måten å gå opp i vekt på er å slanke seg. Ikke tull..
Prish Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hvis du sliter med søt-sug og ikke ammer kan jeg anbefale deg å ta krom. Det er tabeletter men får kjøpt på vanlig helsekost. Det gjør noe med kroppens utskillelse av insulun og da blir søt-suget borte. Dette høres helt utrolig ut, men det virker!!! Lykke til!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 ok. takk, skal prøve det. tror jeg har prøvd krom før, men husker ikke om det hjalp. synes det er slitsomt, eneste jeg liksom tenker på er å gå på butikken å kjøpe noe å knaske på ikveld, siden mannen min jobber kvelden denne uka kan jeg jo sitte å spise usundt, helt ulogisk tenking. får dårlig samvittighet, men klarer ikke å stoppe det.
vekt85 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Prøvd å kjøpe mørk sjokolade? Er nok litt sunnere og så er det mektigere. Ellers kan det være lurt å spise regelmessig. Er når man er litt sulten man har lyst på så mye godt. Og aldri gå på butikken sulten, livsfarlig:) Kjøpte slike sukkerfrie fruktkarameller jeg, å hver gang jeg får lyst på søtt spiser jeg en sånn, de er ikke så god synes jeg, så blir somregel med den ene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå