allergibarn Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Du svarer på innlegg som om du var gravid med nr 1 i magen og skal ta utdannelse før neste barn etc etc - og så har du på profilen din at du har 3 barn...? Vi vil gjerne ha seriøse dibbere her...
så var vi 4 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 jeg så ingen barn på profilen hennes, er jeg blind eller?
Kjærlighet <3 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hun har slettet profilen..... Det stod hu hadde tre barn en født i oktober 06 og to i sept-07
allergibarn Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 hehe... var kjapt inne og fjernet de da! Jeg så de alle tre, med navn og alt, ene født i oktober 2006, samt to i september 2007.
Fraggelhysa! Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg så heller ingen barn på profilen hennes... Men håper hun er født litt tidligere enn 1992, jeg føler meg som en ung mamma og jeg er født i 1984. ; )
allergibarn Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2007 tja, det stod at hun var snart 22 år og hadde tre hærlige barn og en hærlig samboer. Har kanskje regnet litt feil da, hvis hun har skrevet født i 1992.... hehehe... AVSLØRT
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Bytter vel nick hele tiden.... Har vært både det ene og den andre hittil
Kjærlighet <3 Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Sto et annet nick på profilen når en gikk inn på den... husker bare ikke va det var....
allergibarn Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2007 Felicia gullet eller noe slikt ???
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 Har vært MissNorway, Modellen89, PrincessFelicia, FeliciaGullæh etc. etc... er ikke måte på
Koala *g07* Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Var innom profilen på dette nicket før i dag faktisk, og der sto det at hun var 22, trodde et også sto født i 82 men mulig jeg så feil.. for stemmer jo ikke uansett. Det sto tre barn, en i oktober 2006, og to i september 2007. Alle jenter så det ut som, fikk med meg såpass på navna som Ina Adora eller noe og så sto det noe med Feilica. Litt tragisk å dikte seg opp noe man ikke har.. Men er vel slik enkelte er.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 Stussa også på dette, for måtte jo lese nøye på profilen siden jeg har to jenter født oktober 06 og september 07 (det skulle jo hennes være også)...orka ikke kommentere at det ikke stemte overens med at hun hadde 1 barn, men bare prisa meg lykkelig over at Iris ikke viste seg å være tvillinger!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #17 Skrevet 1. oktober 2007 alltid noen som kjeder seg og heller oppretter konto på Dib. Jaja, kan vel ikke forvente at alle her inne er ærlige er jo tross alt forholdsvis åpent forum
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 Det er flere nick her inne jeg mistenker å være ungdomsskoleelever som står bak.. :-/
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Tja, det fins vel mange nick det egentlig står ungdomselever bak siden de var unge når de ble mødre? hehehe... Jeg har egentlig bare reagert på et nick hittil, det var det... Men fins alltid noen nick som dukker opp i ny og ne...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #20 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er ikke flink til å "analysere" hverken profiler eller nick, men skulle vel nesten bare mangle på et slikt forum.. Hvis noen ungdomsskoleelver harf interesse av å henge her, er det vel nesten de som har problemer.. jaja.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #21 Skrevet 1. oktober 2007 Er nok endel som syns det er gøy å leke voksen, og noen som liker å fyre opp diskusjoner... Har vært noen ekstreme tilfeller de siste årene med folk som har laget falske minnesider om barn som er døde etc. Grusomt og skremmende! Jeg er i hvertfall generelt skeptisk her inne.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #23 Skrevet 1. oktober 2007 Det er skremmende når man lager falske hjemmesider om døde barn, rett og slett uakseptabelt! Men synes det er litt annerledes i forhold til en 13 årig jente som fyrer opp diskusjoner. Neida, man skal være skeptisk til alt man hører og ser på slike forumer. Ville aldri tatt et slikt forum 100% dønn særiøst uansett, men det er nå meg! Er jo mange her jeg har en enorm tillit til.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #24 Skrevet 1. oktober 2007 Sier ikke det er det samme, bare at det nok er noen her inne som ikke er voksne foreldre... Virker som om noen sluker alt rått her inne. Det gjør ikke jeg.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #25 Skrevet 1. oktober 2007 Nei, jeg er skeptisk til veldig mye. Ofte finner jeg meg selv i å være skeptisk til folk her inne som andre ikke ser ut til å ha den minste skeptis til... Det er egentlig ganske lett å gjennomskue. Og ja, jeg husker diskusjoner der folk har blitt avslørt for å legge ut bilder av barn som ikke er deres, eller bare utgir seg for å være noen man ikke er... HAr vært mange det, og er sikkert mange her inne på sidene.... Så tror neppe på alt jeg leser her inne... Men noen er kanskje flinkere til å lure enn andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå