Gemini7 Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Noen som har peiling på hvor jeg kan få foretatt UL til en nogenlunde rimelig pris i Oslo? Har helt glemt hva de tar for dette, og er veldig nysgjerrig på å 'se', selv om jeg bare er i uke 9:)
Nr 2 i magen:) Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Majorstuaklinikken 880 kr og Volvat 1100 tror jeg. Jeg kjenner dessverre ikke til noen billigere alternativer i Oslo. Jeg var på Volvat i uke 12 - absolutt verdt pengene å se det lille nurket. Men er jo selvf. mye penger!!!! Lykke til,
Anele&Solstråla Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 jeg betalte 1200 på majorstuaklinikken...syns det var mye!!! Må jo være fler i oslo som tilbyr enn disse dyre klinikkene... Hva med balder klinikken...tror de er litt billigere..
Gemini7 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 Ok, takk for svar. 1200 i drøyeste laget, ja. Nesten halvparten på Oslo City, jo! Leter jeg videre finner jeg kanskje noe enda billigere! Thanx!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå