Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 gutten min på 2,5mnd gnager og sikler noe voldsomt. skal spise på alt. kan det være tenner? kan jeg bruke dentinox? han er mye mer grinete også. Noen anndre som har det sånn?
maiprins Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 jepp! gutten min fikk sin første tann når han var 7 uker og andre når han var nesten 4 mnd. han siklet enromt og var litt utilpass - hadde 38.1 i feber også. Bare prøv dentinox, det gjorde jeg.......... lykke til
-spent- Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jenta mi har vært sånn lenge også..putter alt som er i munnen, og sikler som et uvær, hehe:) Hun har flere kuler, men ikke kommet ut enda..Hun er 4 mnd.
ompah! Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Tror ikke det er noen fare om du prøver litt dentinox, du ser jo fort om hun blir litt roligere av dette! Min lille frøken fikk de første tennene sine akkurat når hun ble tre mnd, og det hjalp litt med dentinox. Det som er så dumt er at virkningen av det ikke varer så veldig lenge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå