afrodite79 Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Når har dere tenkt til å ta første gtest:)? Er kjempe spent...
løveprinsen <3 Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Hei. Jeg har IKM den 6. Ikke akkurat den 10, men nær nok:-) Har sinnsykt lyst å teste nå, men har bare 1 test. Så jeg må nok vente til etter IKM med å teste tenker jeg. Søndag sikkert, om TR ikke kommer på lørdag da.
Brady Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Kommer til å ta en test på søndag tror jeg. Er veldig spent jeg også!!
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 jeg tenker å teste 17. okt jeg, om tanta ikke har kommet da :-) hva med deg? ja, dette er kjempespennende, men vi er bare i første pp da..
mamma til 2... Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har ikm 10 okt og tenkte jeg skulle prøve å vente helt til da med å teste... om ikke jeg blir for nysjerrig da:)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 gøy at vi er flere på samme dag :-) håper alle får positiv test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå