nallepuh Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Jeg venter mitt andre barn og er nå 14uker og 2dager på vei. Men synes ikke jeg har fått noen mage ennå. Når jeg står synes jeg at jeg kan se at det buler ut litt lengst ned og det kjennes litt hardt. Men når jeg ligger på rygg går magen innover!!! Blir veldig urolig... Hörte hjertelyden i uke 12-6, alt virket normalt. Men nå er jeg veldig urolig for at det har sluttet å vokse der inne. Har tittet på en del magebilder her inne på på andre forum, og synes alle har tydelige bebismager veldig tidlig. Med försteman fikk jeg også mage sent, men trodde den skulle komme tidligere denne gangen. Hvordan er det med dere andre rundt uke 14-15?
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er 14+1 med tvillinger.... Har ikke barn fra før. når jeg ligger på ryggen synes det men når jeg står så ser jeg mere halvfeit ut... Så folk kan nok ikke se at jeg er gravid enda, da tror de heller at jeg har lagt på meg noen kg... (som ikke er tilfelle)
marik* Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde ikke mage mage i uke 15 og jeg venter også nr 2. Sist begynte jeg å få en liten kul i uke 17-18 og det gjorde jeg denne gangen også. Ikke fortvil, vi er alle forskjellige, alt er sikkert i orden med gullet ditt:-)
majatv Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg venter og venter på denne gravidmagen....Er 15+4 i dag og syns ikke jeg har gravidmage, er bare oppblåst og ser småfeit ut...har bilder på profilen min. Ikke helt flat mage når jeg ligger men hadde en liten kosekul der før jeg ble gravid og den har kanskje blitt en anelse større, men absolutt ingen gravidkul enda...ååå...vil ha det nå, begynner jo å nærme meg halveis uten kul jo! Kjipt!
nallepuh Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for svar alle sammen. Blir litt beroliget nå. :-) Majatv: Nå har jeg tittet på bildene dine og jeg ser ihvertfall at magen din har vokst på de tre bildene. Synes du begynner å få en söt gravidmage, jeg. :-) Jeg vil også ha! Lykke til allesammen!
LaMegSpire Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 uke 17 nå, og begynte å vises litt i forrige uke. Men ikke noe "babymage" enda.. Skal nok ikke begynne å "etterlyse" magen før uke 20, men den er sikkert på plass innen da for både deg og meg! Det er helt sikkert alt bra der inne likevel!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 jeg er i uke 19 og ser bare feit ut.. ikke noe spes. gravid mage enda her i gården nei..
Leirha Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg trodde seriøst jeg hadde fått masse mage, men så ser jeg på alle bildene som er lagt ut her av de som er like langt eller kortere enn meg... Jeg har jo ingeting i forhold til. Dessuten føler jeg at magen har forsvunne litt den siste uka.. SKUFFA! Er i min 19uke da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå