Gå til innhold

Liker mennene/samboerne deres å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

se på programmer som Jordmørdrene, og de snuttene med Helene & Atle etc?

Mannen min er ganske så overfølsom av seg, og han nekter plent å se på sånne programmer, fordi han er redd for å bli skremt fra å bli med på fødsel. Jeg kan godt forstå hva han mener, for det er jo endel litt skremmende scener for dem som aldri har vært borti sånt før..

Så her pleier jeg å kose meg med de programmene alene :)

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gubben ser på programmet,men gjør ikke noe av det.nå så han meg rett opp i "slusa" når jeg fødte og syntes ikke det er annet en interessant.men når jeg tok keisersnittog å se operasjoner på tv,DET tåler han ikke.da var det like før han gikk i golvet gitt!!

Skrevet

Min er ofte så opptatt at han ikke rekker å se sånne ting. Tror ikke det er med overlegg, for han er ikke så opptatt av tv som jeg er når jeg er gravid og ikke orker å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen...

Skrevet

Min samboer har sett på jordmødrene sammen med meg, men nå er han på elgjakt, og gikk glipp av siste episoden da.. :)

Skrevet

Min samboer har sett jordmødrene, men ikke helene & atle.

Sist episode synest han var litt ekkelt, men det er jo the real world... Men alt i alt er det postitive erfaringer for oss begge.

Skrevet

sambo pleier å se, med mindre han har kveldsvakt. han blir litt skremt og veldig sliten. sitter og presser med de som føder. etter 5 min er han helt ferdig. så vi lurer på hvordan det skal gå når det er vår tur.

Skrevet

han har selv tatt initiativet til at vi skal se jordmødrene, men ikke helene & atle.. skal være helt ærlig å si at jeg ikke gidder å se det jeg heller.

under sist episode av jordmødrene delte vi omtrent lommetørkle;)

Skrevet

Vi ser de sammen, og han gråter mer enn meg...

Skrevet

Vi ser på Jordmødrene sammen, men Helene og Atles snutter har jeg sett alene, det synes han ble litt mye.

Skrevet

Han her i huset sa senest igår at han likte jordmødrene. :) Han sa at han hadde lyst til å se på for å lære hvordan han best mulig kan være til støtte for meg. Han er så søt. :)

Skrevet

Sambo her føler smerten til de på jordmødrene..:P

Var nå på onsdag da gutten satt fast, så da de endelig fikk ham ut, så så jeg på sambo.. Han hadde et slikt "Jeg vilikkesemenmåselikevelherreguuuuud!!"utrykk i øynene, kryssede bein og holdt seg over..

Fyyyyy pokker jeg lo!:P

Han følger i alle fall med på det sammen med meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...