Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Første gang jeg er inne her på formuet. For en fantastisk side!! Godt å lese om flere som venter på at drømmen skal snart bli en realitet. Vi har ikke prøvd mer enn 5 pp, men begynner å tære litt på tålmodigheten allikevel... Venter mensen i dag eller i morgen.. blir spennende å se. Har testet meg på lørdag, men da var den negativ. Føler jeg har en del tegn, men psyken har lurt meg før.. Har hatt en del vondt i korsryggen, samt at det stikker i puppene, men de er ikke ømme.. Blir ganske tullete av å gå å kjenne etter symptomer hele tiden. Klarer som regel å bortforklare de. Men blir like skuffet hver gang om jeg gir meg selv lov til å håpe eller ikke.. Jaja.. Tenker nok for mye på dette.

Har du testet deg? Prøvd lenge?

Skrevet

Hei, IKM i dag her også. Tanta har ikke dukket opp enda.... Jeg testet også negativt på lørdag, tenkte å test igjen i morgen eller onsdag hvis ikke tanta dukker opp. Pleier å være ganske presis, men det har hendt et par ganger at hun dukker opp en dag for sent.

Har ikke så mange symptomer, men har ømme pupper, litt murringer i magen og vondt i bekkenet. Men har ikke så mange symptomer som sist jeg var gravid, da hadde jeg intens kvalme og reagerte veldig på lukter. Så jeg er ikke veldig forhåpningsfull da men...

Er i min 2. pp nå.

Hva med deg HI?

Skrevet

Hei dere begge!

Jeg vet ikke om jeg har det eller ikke, dvs, jeg har vel egentlig det, men jeg fikk plutselig brunaktig utflod i går morges og tenkte det var mensen.... Men, det er nesten stoppet opp det også, er bare litt på papiret når jeg har vært på do.

Sååå... tja, kanskje det er mensen som er i gang, eller så vet jeg ikke. Skal ikke teste meg på lenge hvis ikke mensen kommer mere i gang, blir bare skuffa likevel...

Vi er vår 1.pp...

Skrevet

har ikke testet meg enda..har lyst men da kommer sikkert mensen hvis jeg kjøper testen..hehe.. dette er første pp. har en på 1 1/2 år fra før,ble da gravid på 1 pp. Følte det bare på meg da at jeg var gravid. Nå er jeg usikker...gjorde "det" ikke "ordentlig" på eggløsning men nesten en uke etter så er litt spent nå.. De var pga usikkerhet på om jeg skulle gå noe mer skole eller ei. Men jeg vil sette skole på vent, finne ut hva jeg virkelig vil gå, å håpe på å være så heldig å få en baby først:) Blir spennende å se for alle oss som venter:)

Skrevet

Hei.. tenkte jeg skulle teste meg i morra tidlig igjen.. Det hadde vært sååå utrolig å endelig bli gravid. Vet det er mange som sliter lenge, men sånn i vennekretsen er det liksom alltid de som får full klaff på første forsøk som snakker om det. Skjønner det ikke akkurat er like kult å sitte der med et evig håp hver mnd som knuses av en slitt tante som kommer på besøk.. arg.. hehe. Høres litt bitter ut her når jeg leser igjennom.. hehe.. er egentlig ikke det, men når vi begynte å prøve så tenkte jeg har der har vi det i boks.. så naiv går d ann å være.. :-) Men er som sagt "bare" i vår 5 pp. Så får håpe det går veien snart..

Skrevet

Jeg skal egentlig ha IKM idag :) Men den har vært forsinket før så jeg eier ingen forhåpninger jeg heller. Men har ømme bryst, sure oppstøt, luft i magen, blør lett fra tannkjøttet når jeg pusser tenner, stikninger litt her og der rundt livmor, pakke tett i nese (ikke forkjøla). Men om alt er bare psyken som spiller meg ett puss er ikke godt å si. Men har vært sånn lenge. Har ikke testet meg på kjempelenge. Blir bare frustrert da. Bedre å ikke vite :)

Skrevet

Glemte å nevne at jeg synes jeg selv spiser mer enn før. Men fader det kan da være innbilining det også! Men jeg er ikke kvalm. Bare litt svimmel innimellom. Blir alle kvalme når man er gravid?

Skrevet

...har faktisk vært en del kvalm de siste dagene.. hmm krysser både tær og fingre. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...